معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر یزد گفت: طبق ارزشیابی و نمودارهای ارسالی از سوی سازمان جوانان هلال احمر در شش ماهه نخست سال 94، معاونت امور جوانان استان یزد با 175 خبر رتبه دوم و 175 امتیاز بر حسب تعداد شعب  در استانها رتبه سوم را در ارزیابی عملکرد خبری قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / حامد صدیقی معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد از ارزیابی عملکرد خبری شش ماه نخست از سوی روابط عمومی سازمان جوانان خبر داد و عنوان نمود : در ارزیابی ارسال شده  توسط روابط عمومی سازمان جوانان از فعالیت و انعکاس پوشش خبری معاونت های امور جوانان در سایت سازمان جوانان ، معاونت امور جوانان استان یزد جزء استانهای برتر کشور قرار گرفت.

صدیقی اظهار داشت: طبق دو نمودار بررسی و ارسال شده از سوی روابط عمومی سازمان جوانان و با تعداد شعب هر استان و تعداد اخبار ارسالی، معاونت امور جوانان استان یزد با 10 شعبه و 3 مرکز امور جوانان با ارسال 175 خبر رتبه دوم ارزیابی کشوری و بدست آوردن 175 امتیاز  رتبه سوم ارزیابی کشوری را بدست آورد.

معاون امور جوانان جمعیت هلال احمر استان یزد در پایان اضافه نمود : اطلاع رسانی و پوشش خبری به عنوان چشم بینای این حوزه و معاونت باید عمل کند چراکه پویایی در این بخش اطلاع رسانی  موجب رشد و بالندگی می شود. 

وی افزود: ارتباط رسانه ای و پوشش خبری به معنای انتشار کنترل شده اخبار و اطلاعات است، به همین منظور در صدد آن هستیم که با برگزاری دوره های رابطین خبری بتوانیم در تمام شعب انعکاس اخبار و فعالیت جوانان سراسر استان یزد را محقق بخشیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا