مرکز شماره‌ی یک یزد عصر روز 19 مهرماه 94 ویژه‌برنامه‌ی بازی‌های بومی محلی با عنوان من و بابام در محل پارک وحشی بافقی برگزار کرد.
به گزارش روابط‌عمومی اداره‌کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان یزد، این برنامهبا همکار مشترک کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان (مرکز شماره‌ی یک یزد)، هئیت ورزش‌های همگانی شهرستان یزد و سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری و با حضور مدیرکل، کارشناسان کانون، رییس هیئت ورزش‌های همگانی شهرستان یزد و جمعی از همکاران وی برگزار شد.
مدیرکل کانون استان یزد در این ویژه‌برنامه ضمن تبریک هفته‌ی ملی کودک گفت: کودکان نیاز به تفریح، شادی و نشاط دارند. علاوه بر آن نیاز د ارند که در فضایی مهربانانه تفریح کنند و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان این امکان را برای کودکان به وجود آورده است. این ویژه‌برنامه بخشی از این حق کودکانمان را به ما گوشزد خواهد کرد. شادی نشاط تفریح سالم در فضایی امن و آرام حق فرزندان ما است.

اعضای مرکز فرهنگی هنری کانون با همراهی خانواده‌ها به ویژه پدرهایشان در این ویژهبرنامه‌ی بازی‌های بومی و محلی شرکت کردند. تا در کنار خانواده بازی‌های زمان کودکی پدر و مادرهایشان را مرور کنند.. لی‌لی، طناب‌کشی، هفت‌سنگ، طناب‌بازی، حلقه و... از جمله بازی‌های انجام شده در این ویژه‌برنامه بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا