به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:مدیرکل ورزش و جوانان استان در تمرینات تیم لیگ برتری پهلوانی و زورخانه ای ثامن الحجج(ع) یزد حضور یافت.

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به همراه محمدحسین ارزانش رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای استان ، رضا نارگانی مسئول روابط عمومی و کارشناس ارزیاب عملکرد هیات های ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان و احمد جعفرپور رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای شهرستان یزد با حضور در زورخانه علی ابن ابیطالب یزد از نزدیک روند آماده سازی تیم لیگ برتری ثامن الحجج یزد که خود را برای حضور در لیگ برتر زورخانه ای کشور آماده می کند بازدید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان در حاشیه این بازدید گفت: ورزشکاران این رشته ارزشی ضمن تلاش برای پرورش جسم و رسیدن به قله های قهرمانی می بایست پیش از ورزشکاران دیگر رشته ها در مسیر پهلوانی حرکت کنند و در این مورد الگویی تاثیر گذار باشند.

شریعتی افزود: امیدوارم شما جوانان یزدی در لیگ برتر کشور خوش درخشیده و حاصل تلاش و تمرینات مستمرتان قهرمانی در این مسابقات باشد و برای استان افتخارآفرین باشید.

در ادامه محمدحسین ارزانش رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای استان هم ضمن ارائه گزارشی از تمرینات این تیم گفت: تیم زورخانه ای استان سه ماه تمرینات مستمر را پشت سر گذاشتند و با آمادگی کامل و با حمایت های موسسه ثامن الحجج یزد در این مسابقات حضور خواهد یافت.

لازم به ذکر است تیم زورخانه ای ثامن الحجج (ع) یزد متشکل از میلاد منصوری ، سیدحسین موسوی ، حامد اشکالویی ، ایمان طالعی ، مهدی منصوری ، مهدی مرادی زاده ، محمد حمیدی راد ، علی محمد زارع زاده ، علی حسین زاده ، محمد ملکی به مربیگری و سرپرستی محمد جعفرپور از مربیان و داوران بین المللی در رقابت های لیگ برتر زورخانه ای کشور شرکت می کنند.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا