نخستین همایش آشنایی با رویکردهای نوین در مدیریت اموال دولتی و اوراق بهادار روز دوشنبه با حضور مدیر کل اموال دولتی و اوراق بهادار وزارت امور اقتصادی در محل سالن اجتماعات اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، هدف از برگزاری این همایش آشنایی مدیران دستگاههای اجرایی با رویکرد نوین اموال دولتی، بستر سازی برای اجرای حسابداری بخش عمومی ، ارتقای سطح دانش مدیران و امناء اموال و ارزشیابی دارایی های دولت در استان اعلام شد.

مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در  نشست هماهنگی برگزاری همایش، ضمن تشریح اهداف و برنامه های آن، برگزاری این همایش را گامی مهم در راستای شناساندن جایگاه اموال دولتی در دستگاههای اجرایی استان عنوان کرد.

علی نمازی گفت: مقدمات برگزاری همایش آشنایی با رویکرد های نوین در مدیریت اموال دولتی و اوراق بهادار در یزد  فراهم شده و هماهنگی های لازم در این زمینه صورت گرفته است.

وی اظهار داشت: در این همایش یک روزه بیش از 200 نفر از معاونان پشتیبانی دستگاهها، ذیحسابان، کارشناسان، مدیران مالی و امناء اموال دستگاههای اجرایی استان یزد شرکت دارند.

به گفته وی در این همایش در خصوص کلیات اموال، خودروهای دولتی و اوراق بهادار، مستند سازی و کلیات اموال غیر منقول، مولد سازی و مدیریت دارایی های دولت، خانه های سازمانی، هیات تعیین کارشناسان رسمی،  نظام نوین اموال دولتی، حسابداری بخش دولتی و لزوم ارزیابی اموال دولتی در حسابداری تعهدی بحث و تبادل نظر خواهد شد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا