شورای اسلامی شهر یزد طی پیامی ارتحال عالم وارسته حجت الاسلام حاج غلامحسین ابویی را تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح می باشد:

اذا مات العالم الفقیه ثلم فی الاسلام ثلمه لایسدها شیء

هرگاه عالمی بمیرد رخنه ای جبران ناپذیر در اسلام ایجاد می شود

 

با نهايت تأسف و تأثر حجت الاسلام حاج غلامحسين ابويي يار و همنشين سومين شهيد محراب آيت ا... صدوقي كه ايشان را به كتابخانه سيار ملقب نموده اند، به نداي حق لبيك گفته و به وصال معبود خويش شتافت.

ارتحال آن عالم وارسته و اسوه زهد و تقوا كه لقب آيت اللهي شايسته ايشان بود، ثلمه‌ای بزرگ در عالم اسلام پدید آورد. آن عالم ربانی، عمر پربرکت و گرانبهای خویش را در راه ترویج فرهنگ اسلامی و خدمت به مردم شریف يزد سپری کرد. آن دانشمند عالي مقام و فرهيخته، با انديشه عميق الهي و قلبي آكنده از عشق به اسلام و اهل بيت عصمت و طهارت(عليهم السلام)، که مخلصانه از ابتدای نهضت اسلامی، از بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (قدس سره) پشتیبانی کرد و همواره در حمایت عملی از نظام اسلامی و رهبری معظم، لحظه‌ای دریغ نکرد و وجود آن عالم ربانی در استان، سبب خیر و برکت و دلگرمی مردم آن منطقه بود. ميراث معرفتي و سلوك معنوي ايشان به عنوان يادگاري گرانقدر و آگاهي بخش براي هميشه، به مثابه چراغ هدايتي در مسير اعتلاي ارزش هاي الهي جاودانه خواهد ماند.

اينك شوراي اسلامي شهر يزد به نمايندگي از مردم فهيم و قدرشناس يزد عروج ملكوتي اين عالم بزرگوار را به محضر آقا امام زمان(عج)، مقام معظم رهبري(مدظله العالي)، خانواده آن فقيد سعيد و عموم مردم شريف دارالعباده ودارالعلم يزد تسليت عرض نموده و از خداوند منان علودرجات و همنشيني آن يار سفركرده با شهيدان از صدراسلام تاكنون واربابش حضرت اباعبدالحسين(ع) را آرزومند است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا