یزدفردا"سرویس اجتماعی"خبرهای پلیسی" رئیس پلیس آگاهی استان از کشف سه میلیارد ریال انواع کالا و دام قاچاق در بازرسی از دو دستگاه تریلی توسط ماموران پلیس این استان خبر داد.

  سرهنگ "علیرضاخالقی" در گفت و گو با خبرنگار واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا، گفت: روز گذشته ماموران پلیس استان یزد هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی استان یزد، به یک دستگاه تریلی "ولوو" مشکوک و خودرو را برای بازرسی متوقف کردند.

 

وی، افزود: در بازرسی از این تریلی، یک هزار و 800 قلم انواع کالای قاچاق شامل؛ لوازم آرایشی و بهداشتی، پوشاک و... کشف و یک متهم نیز دستگیر شد.

 

سرهنگ خالقی به عملیات دیگر ماموران پلیس استان و توقیف یک دستگاه تریلی "اسکانیا" در محور "یزد-کرمان" اشاره کرد و گفت: ماموران پلیس در بازرسی از این تریلی، 10 نفر شتر قاچاق فاقد مجوز دامپزشکی را نیز کشف کردند.

 

رئیس پلیس آگاهی استان یزد ارزش برآورد شده این کالاها و دام قاچاق را سه میلیارد ریال بیان کرد و خاطرنشان کرد: متهمان این کالاهای قاچاق را از جنوب کشور بارگیری و قصد انتقال به تهران را داشتند که توسط ماموران پلیس یزد دستگیر و به مراجع قضائی، معرفی شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا