یرد فردا:رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد از برگزاری مانور امداد و نجات در آب گرفتگی ، سیلاب و رودهای خروشان توسط نجاتگران جمعیت هلال احمر شهرستان میبد در قالب یک اردوی اموزشی و تفریحی خبر داد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزد فردا: کمال بناء بفرویی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد اظهار داشت : دوره توان‌افزایی و آمادگی کار با تجهیزات امداد و نجات در سیل و آب‌گرفتگی ویژه تیم‌های عملیاتی توسط نجاتگران شهرستان میبد در اردوگاه آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی)با حضور 15 نفر از نجاتگران در قالب یک اردو آموزشی ، تفریحی  برگزار شد.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان میبد گفت : این مانور بمدت یک روز به‌منظور آماده‌به‌کار بودن تجهیزات امداد و نجات برای پاسخگویی مناسب در بحران و آشنایی بیشتر نجاتگران با تجهیزات انجام گرفت.

بناء با اشاره به اهداف بلندمدت این مانور گفت: آماده‌به‌کار بودن تجهیزات قبل از عملیات، آمادگی به‌کارگیری تجهیزات موتوری در حادثه سیل و آب‌گرفتگی، پیش‌بینی امکانات و پشتیبانی تجهیزات در عملیات تخلیه آب ، کار با تجهیزات در شرایط چالشی و محیطی سیلاب، هماهنگی و کار گروهی در عملیات کار با تجهیزات عنوان کرد.

کمال بناء تصریح کرد: در این مانور به‌منظور تمرین سنجش آمادگی تجهیزات و نجاتگران تجهیزات از روش‌های مناسب در ایجاد و حفظ آمادگی کار با تجهیزات تخلیه آب و موتور پمپ استفاده شد.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا