بسمه تعالی
بیانیه هیأت های مذهبی، موسسات قرآنی و فرهنگی استان یزد به مناسبت وقایع اخیر
وقایع هفته گذشته و سخنان هنجار شکنانه و خلاف تدبیر ریاست محترم جمهوری در اجتماع مردم شریف یزد و حمایت از سران فتنه در حسینیه شهدای گمنام امیرچخماق ، غم و اندوه بزرگی را در دل آحاد مردم مذهبی و دغدغه مند و انقلابی ایران و دارالعباده یزد ایجاد کرد. بی شک، این پیشامد، رخدادی نیست که بتوان به سادگی از کنارآن گذشت و آحاد مردم شریف استان ، بویژه علمای بصیر و ولایی استان و جوانان مومن و دارالعباده نشان داده اند که با تمام توان در مقابل فتنه و انحراف خواهند و اجازه نمی دهند که هویت اسلامی ، انقلابی و ولایی یزد به نفع هیچ گروه و جریان سیاسی خاص مصادره به مطلوب گردد.
لذا هیأتهای مذهبی، موسسات قرآنی و فرهنگی استان ، از موضع گیرهای شفاف ، صریح و انقلابی یار امام و رهبری  ؛ حضرت آیت الله ناصری( دامت توفیقاته) نماینده معزز ولی فقیه در استان ، حضرت آیت الله سید محمدکاظم مدرسی (زید عزه) و سایر ائمه محترم جمعه استان ، همچنین علما و روحانیان والا مقام و حضور حماسی ملت شریف و شهیدپرور یزد ، صمیمانه تقدیر و تشکر می نماید .
بدون شک در آستانه سالروز شهادت جانسوز و جانگداز حضرت زهرای مرضیه (سلام الله علیها ) اجر آن زحمات و دیانت در محضر خداوند تبارک و تعالی، محفوظ و موجب شادی دل امام زمان (عج) و رضایت نایب ایشان خواهد بود.
ضمنا از عموم مردم شریف و بزرگوار یزد ؛ حسینیه ایران دعوت بعمل می آوریم تا در اجتماع بزرگ فاطمیون که به مناسبت سالروز شهادت دخت گرانبهای نبی مکرم اسلام ، راس ساعت 10 صبح روز یکشنبه در حسینیه شهدای گمنام میدان امیرچخماق با حضور هیاتهای بزرگ مذهبی برگزار می گردد، شرکت فرمایند.
هیأتهای مذهبی، موسسات قرآنی و فرهنگی استان یزد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا