یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" معاون اجتماعي فرماندهي انتظامي استان گفت: ماموران پليس در بازرسي از يکدستگاه تريلي کشنده "اسکانيا" يک ميليارد و 200 ميليون ريال شتر قاچاق را کشف کردند.
 سرهنگ "محمدرضامزيدي" ، اظهار داشت: روز گذشته ماموران پليس اين استان هنگام کنترل خودروهاي عبوري يکدستگاه تريلي "اسکانيا" را براي بازرسي متوقف کردند.
وي، با بيان اينکه در بازرسي از اين تريلي 16 نفر شتر قاچاق فاقد مجوز دامپزشکي به ارزش يک ميليارد و 200 ميليون ريال کشف شد افزود: در اين رابطه دو متهم نيز دستگير شدند.
سرهنگ مزيدي در پايان خاطرنشان کرد: متهمان اين دامها را بدون مجوز دامپزشکي و به صورت قاچاق از جنوب کشور بارگيري و قصد انتقال به مرکز کشور را داشتند که توسط ماموران پليس اين استان شناسايي و دستگير شدند.

کشف 489 کيلو ترياک از دو دستگاه تريلي در يزد 
یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" - فرمانده انتظامي استان گفت: ماموران پليس اين استان طي 24 ساعت گذشته 489 کيلو ترياک را کشف و دو دستگاه تريلي را نيز توقيف کردند. 
 سردار "ايرج کاکاوند" ، در تشريح اين خبر اظهار داشت: ماموران ايستگاه بازرسي شهيدمدني، روز گذشته هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي استان يزد به يک دستگاه تريلي مشکوک شده و خودرو را براي بازرسي متوقف کردند.
وي افزود: در بازرسي از اين تريلي که بدون بار از جنوب کشور به سمت تهران در حال حرکت بود 418 کيلو ترياک کشف و يک متهم نيز دستگير شد.
کاکاوند ضمن اشاره به ديگر کشفيات ماموران ايستگاه شهيدمدني گفت: همچنين ماموران اين ايستگاه در بازرسي از يک دستگاه تريلي "آکسور" که با محموله ميوه از "بندرعباس" به سمت "تهران" در حال حرکت بود 71 کيلو ترياک را به صورت جاساز از محموله اصلي خودرو کشف کردند.
فرمانده انتظامي استان يزد در پايان تصريح کرد: به طور کلي در اين دو عمليات 489 کيلو ترياک کشف، سه متهم دستگير و دو دستگاه تريلي نيز توقيف شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا