یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان ميبد ضمن انهدام باند شش نفره توزيع کننده موادمخدر، سه کيلو و 250 گرم هروئين را نيز کشف کردند.

 سرهنگ "سيدمحمدطاهرموسوي" ، درباره اين خبر گفت: با توجه به دريافت خبري مبني بر فعاليت گسترده يک باند توزيع کننده موادمخدر در اين شهرستان، بررسي موضوع در دستورکار قرار گرفت.
وي، ادامه داد: با شروع تحقيقات عوامل پليس، مشخص شد که اعضاي اين باند قصد وارد کردن موادمخدر از شرق کشور به اين شهرستان را دارند.
موسوي افزود: ماموران پليس فعاليت اعضاي اين باند را تحتنظر قراردادند و روز گذشته خودروي متهمان را در ورودي اين شهرستان متوقف و سه نفر از اعضاي اين باند را با بيش از يک کيلو هروئين دستگير کردند.
سيدمحمدطاهرموسوي گفت: با توجه به اعترافات قاچاقچيان به همدستي با چند نفر ديگر و توزيع موادمخدر در سطح شهرستان ميبد، دستگيري ديگر اعضاي اين باند نيز در دستور کار قرار گرفت.
وي افزود: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر در يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه، سه تن ديگر از اعضاي اين باند را دستگير و در بازرسي از مخفيگاهشان دو کيلو و 250 گرم هروئين را نيز کشف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان ميبد در خاتمه يادآور شد: در مجموع در اين دو عمليات يک باند 6 نفره توزيع کننده موادمخدر متلاشي، يک خودروي سواري توقيف و همچنين 3 کيلو و 250 گرم هروئين نيز کشف شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا