فرمانده انتظامي استان يزد گفت: موضوع سرقت و دستگيري سارقان حرفه اي نيز از جمله مواردي بود که به صورت ويژه در دستور کار پليس قرار گرفت و در سال 94 شاهد کاهش 17 درصدي انواع سرقت در سطح استان بوديم.
سردار کاکاوند ضمن اشاره به کشف 83 درصدي سرقت هاي انجام شده توسط ماموران پليس و افزايش 8 درصدي کشف به وقوع سرقت ها نسبت به سال گذشته افزود: سرقت هاي خشن 20 درصد، سرقت به عنف 33 درصد و تجاوز به عنف هم 27 درصد کاهش وقوع را داشته است.
کاهش 12 درصدي تصادفات در شهر يزد
اين مقام ارشد انتظامي در خصوص سوانح و حوادث ترافيکي در محورهاي برون و درون شهري يزد گفت: با اقدامات زيربنايي که در سطح شهرستان يزد از جمله اصلاح هندسي معابر، نصب دوربين هاي مداربسته در معابر شهري و همچنين حضور فيزيکي و موثر کارکنان صورت گرفت موجب کاهش تلفات و تصادفات شد.
وي اضافه کرد: در حوزه درون شهري کاهش 11 درصدي تصادفات و همچنين در حوزه پليس راه شاهد کاهش 12 درصدي تصادفات فوتي در محورهاي برون شهري بوده ايم.
رتيه اول پليس فتا استان يزد در کشور
فرمانده انتظامي استان يزد گفت: در حوزه جرايم فضاي مجازي نيز پليس فتا اقدامات بسيار خوبي را در کشف به وقوع داشته که اين پليس در بحث کشف جرايم فضاي مجازي رتبه اول کشور را کسب کرده است.
کاکاوند ضمن اشاره به اهميت جرايم فضاي مجازي خاطرنشان کرد: اميدواريم که بتوانيم در اين حوزه نيز اين وضعيت را حفظ کرده و ارتقاء دهيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا