یزدفردا"سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس"پلیس استان یزد" فرمانده انتظامي استان از کشف 375 هزار نخ سيگار خارجي قاچاق توسط ماموران ايستگاه بازرسي شهيدمدني اين استان خبر داد.
 
به گزارش خبرنگار پايگاه خبري پليس، سردار "ايرج کاکاوند" گفت: روز گذشته ماموران ايستگاه بازرسي شهيدمدني اين استان هنگام کنترل خودروهاي عبوري به يکدستگاه تريلي "اسکانيا" که از بندرعباس عازم البرز بود مشکوک شده و خودرو را براي بازرسي کامل به پارکينگ منتقل کردند.
سردار کاکاوند افزود: ماموران پليس در بازرسي از اين تريلي، 375 هزار نخ انواع سيگارهاي خارجي قاچاق در مارکهاي مختلف کشف و دو متهم را نيز دستگير کردند.
وي ارزش برآورد شده اين محمولهي کالاي دخاني قاچاق را بيش از يک ميليارد ريال بيان کرد و گفت: سيگارهاي کشف شده به اداره دخانيات استان تحويل و متهمان نيز به مراجع قضائي معرفي شدند.
فرمانده انتظامي استان يزد در پايان تصريح کرد: مبارزه با باندهاي واردکننده کالاي قاچاق از اولويتهاي مهم پليس ميباشد که پليس اين استان هم در اين راستا با برنامهريزيهاي هدفنمند و تلاش شبانه روزي ماموران خود، در سال گذشته توفيقات بسيار خوبي را در اين خصوص به دست آورد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا