معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد گفت : نخستین جلسه شورای مرکزی مجمع دبیران کانون‌های دانشجویی و جوانان هلال احمر استان یزد به منظور تقویت نقش مشارکت، تصمیم‌گیری، مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی جوانان در فعالیت‌های جمعیت هلال احمر، برگزار شد.

به گزارش روابط  عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / نخستین جلسه شورای مرکزی مجمع دبیران کانون های جوانان و دانشجویی هلال احمر استان یزد با حضور نماینده ولی فقیه در جمعیت استان ، مدیرعامل جمعیت استان و معاون امور جوانان و مجمع دبیران کانون های دانشجویی و جوانان در محل سالن کنفرانس جمعیت هلال احمر استان یزد برگزار شد .

دکتر حمید پارسائیان مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد  در این جلسه گفت : رشد و  تعالی هر جامعه بیش از هر چیز به مشارکت فعال و وفاق اجتماعی موثر جوانان و دانشجویان وابسته است  از این رو نگرش در جمعیت هلال احمر و برنامه ریزان باید معطوف به افزایش نقش مشارکت جوانان و دانشجویان و اعضا داوطلب به عنوان یکی از ارزش ترین و مهم ترین سرمایه ها ی این جمعیت مردمی و داوطلبانه مورد توجه قرار گیرد .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد عنوان کرد : مشارکت و همفکری جوانان و اعضا داوطلب و تضویق آنان به تلاش و کوشش ، موجب افزایش نیروی ابتکار خلاقیت و سازندگی انان می شود به همی منظور مجمع دبیران کانونهای جوانان و دانشویی که متخبی از دبیران فعال هستند تشکیل تا با بهره مندی از تجربیات ، ایده ها،توان فکری و علمی آنان در راستای تعالی اهداف عالیه جمعیت و سازمان جوانان گام برداریم.

حامد صدیقی معاون امور جوانان هلال احمر استان یزد در جلسه تخست مجمع دبیران اظهار داشت :  با توجه به اهداف استراتژی YES مبنی بر نقش جوانان بعنوان رهبران آینده و به منظور بهره گیری از مشارکت جوانان در تصمیم گیری در کلیه سطوح مدیریت ، شورای دبیران کانون ها ی جوانان جهت ارتقاء< سطح فعالیتها و برنامه ها و ارائه راهکارهای نوین و موثر و بهره مندی از نظرات تشکیل تا بتوان برای ارتقا برنامه کانون ها و رفع مشکلات آنها حرکت نمود.

صدیقی هدف از تشکیل مجامع دبیران کانون های جوانان و دانشجویی را تحقق یکی از اهداف استراتژیYES ، نقش مدیریت جوانان در رویارویی با چالش های عصر معاصر ، تجزیه و تحلیل برنامه ها و فعالیت ها  و ... عنوان کرد

 

وی وظایف شورای مرکزی مجمع استانی دبیران کانون ها بازدید از کانون ها و فعال سازی کانون های استانها ، بررسی مسائل و مشکلات کانون ها ، ارائه برنامه ها و طرح های ابتکاری ، بررسی و تایید ایده ها ، ارائه گزارش نتایج بررسی  ها و تصمیمات شورا و ...  را بر شمرد.

در پایان جلسه انتخابات دبیرو نایب دبیر مجمع کانون های جوانان و دانشجویی با حضور اعضا مجمع دبیران برگزار شد  ./










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا