به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد /  صبح امروز آیین تکریم و معارفه مدیرعامل هلال احمر استان یزد با حضور فرحناز رافع رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر ، حیدری مشاوردبیرکل جمعیت هلال احمر و محمدی مدیرکل حراست جمعیت هلال احمر و مسئولین استانی برگزار و از زحمات چهارساله دکتر حمید پارساییان مدیرعامل سابق قدردانی شد.

مدیرعامل سابق هلال احمر یزد در این آیین با قدردانی از تمامی مجموعه هلال احمر استان گفت: همکاری مردم استان با جمعیت هلال احمر نشان از اعتماد آن‌ها به این نهاد خدمت‌رسان دارد.

دکترحمید پارساییان با بیان اینکه با کمک همه مردم، مسؤولان و مجموعه هلال احمر توانستیم بسیاری از حوادث استان را پشت‌سر بگذاریم، اظهار کرد: آنچه که در این چند سال در جمعیت هلال احمر به دست آمد و اعتباری که وجود دارد نتیجه تلاش تک‌تک اعضای این نهاد و حضور داوطلبان و جوانان در این شاخه است.

وی با اشاره به اینکه سه سال و 9 ماه و 11 روز در خدمت مردم استان بودم و تمام تلاش خود را برای تحقق اهداف و برنامه‌های این مجموعه به‌ کار بستم، ادامه داد: امیدواریم پیشرفت جمعیت هلال احمر استان در سال‌های آتی بیش از پیش باشد.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر هم در این آیین با قدردانی از زحمات مدیرعامل سابق اظهار داشت: مقام‌ها و مسؤولیت‌ها برای هیچ کسی ماندگار نیست اما لازم است تا زمانیکه خدمت می‌کنیم صادقانه باشد تا رضایت خداوند، شهدا و مردم انقلابی کشور را همراه داشته باشیم.

فرحناز رافع ادامه داد: امیدواریم سرپرست جدید این جمعیت در استان نیز در ادامه راه گذشتگان برای پیشگیری، آموزش و بالابردن سطح آمادگی در جامعه برای کاهش مقدار تلفات حوادث گام بردارد.

در این آیین از تلاش‌های دکتر حمید پارساییان مدیرعامل سابق جمعیت هلال احمر یزد تقدیر و عباس‌ احدپور به عنوان سرپرست جمعیت هلال احمر استان یزد معرفی شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا