مراسم افتتاح دوره تابستان کانون غدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) یزد با حضور سرپرست دفتر امور بانوان وخانواده استانداری برگزار شد .

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری یزد، پیش از ظهر سه شنبه 29 تیرماه مراسم افتتاح دوره تابستان کانون غدیر کمیته امداد حضرت امام خمینی(ره) با حضور سرپرست دفتر امور بانوان وخانواده استانداری یزد، قائم مقام و مدیر امور فرهنگی کمیته امداد استان و جمعی از دانش آموزان تحت پوشش این کمیته در کانون غدیر یزد برگزار شد .
سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در این مراسم با تاکید بر استفاده مناسب از اوقات فراغت  اظهار داشت : علاقه مندی و خستگی ناپذیری دانش آموزانی که بعد از نه ماه تلاش قدم در مسیر یادگیری جدیدی گذاشته اند ، موجب پیشرفت و موفقیت آنها خواهد شد .
"رقیه کرمانیان " ادامه داد : سرمایه کشور تنها معادن ، گاز و نفت نیست بلکه نیروی انسانی مهمترین سرمایه اجتماعی هر کشوری محسوب می شود که توجه کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) به این مهم بسیار ارزشمند است .
وی افزود: نیروی انسانی باید حساس ، آگاه و خودباور باشد که برگزاری برنامه های فرهنگی هدفمند می تواند موجب افزایش کرامت انسانی شود و دانایی افراد را نسبت به مسائل اجتماعی تقویت کند.
کرمانیان در پایان سخنان خود بر پاسداشت ارزش های جامعه ایرانی اسلامی تاکید و عنوان کرد: عفاف و حجاب گوهری است که جامعه را از آسیب های اجتماعی مصون می دارد و آموزش های فرهنگی در این حوزه بسیار اثرگذار می باشد .
گفتنی است در پایان این مراسم ، سرپرست دفتر امور بانوان و خانواده استانداری از نمایشگاه دستاوردهای دانش آموزان کانون غدیر بازدیدکرد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا