علی محمد پاکنژاد عضو شورای اسلامی شهر یزد به همراه مشاورین شورای شهر مشهد از مرکز کنترل ترافیک شهرداری یزد بازدید کردند.

علی محمد پاکنژاد عضو شورای اسلامی شهر یزد به همراه مشاورین شورای شهر مشهر از مرکز کنترل ترافیک شهرداری یزد بازدید کردند.

در این بازدید علیرضا اسدالله‌ پور مدیر مرکز کنترل ترافیک شهرداری یزد گزارشی از روند اجرای کار در این مرکز را ارائه نمود.

وی با بیان اینکه هدف اصلی مرکز کنترل ترافیک توسعه سیستم‌های کنترل هوشمند ترافیک در سطح شهر است، اظهار داشت:  سیستم نظارت تصویری در بیش از 40 نقطه یزد با دوربین‌ها و سنسورهای کنترل ترافیک فعال است.

مدیر مرکزکنترل ترافیک شهرداری یزد با بیان اینکه اطاعات کسب شده توسط این مرکز برای مبحث مختلف برنامه‌ریزی شهری در اختیار شهرداری و دیگر نهادهای حاکمیتی قرار می‌گیرد، اظهار داشت: سازما‌ن‌هایی از قیبل تاکسی‌رانی، پلیس راهور و آتش‌نشانی با مستقر کردن نماینده قانونی در مرکز کنترل ترافیک نسبت به هماهنگی‌های لازم، کنترل عوامل و اعمال قانون تخلفات راهنمایی ورانندگی به صورت نا محسوس اقدام می‌کنند.

علی محمد پاکنژاد عضو شورای اسلامی شهر یزد هم شمن تشکر و قدردانی از زحمات پرسنل این مرکز گفت: از جمله دستاوردهای ترافیکی شهرداری در سال جاری ، برقراری ارتباط دوربین‌های نظارت ترافیک شهر با صدا و سیمای مرکز استان و اعلام وضعیت ترافیک چندین نوبت در روز در رادیو بود که کار ارزشمندی بود.

این بازدید به منظور استفاده از تجربیات دو شهر مشهد و یزد، جهت توسعه همکاری در زمینه کنترل ترافیک شهری از طریق دوربین های سطح شهر انجام شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا