یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد: قاچاقچیان موادمخدر که قصد انتقال 116 کیلو انواع موادافیونی از یزد به شمال کشور را داشتند دستگیر و روانه زندان شدند.

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"خبرهای پلیسی استان یزد: قاچاقچیان موادمخدر که قصد انتقال 116 کیلو انواع موادافیونی از یزد به شمال کشور را داشتند دستگیر و روانه زندان شدند.
به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا:، سرهنگ "محمدحسین ستوده نیا" اظهار کرد: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان از خبری مبنی بر این که قاچاقچیان با ورود یک محموله موادافیونی به یزد قصد انتقال این مواد را به شمال کشور را دارند مطلع شدند.
وی ادامه داد: ماموران پلیس با انجام کار اطلاعاتی و تلاش شبانه روزی مخفیگاه متهمان را در یکی از محلات شهر یزد شناسایی و تحت نظر قرار دادند.
ستوده نیا افزود: ماموران با اخذ مجوز قضایی و در یک عملیات غافلگیرانه تعداد چهار نفر از سوداگران مرگ را در مخفیگاهشان دستگیر و در بازرسی انجام شده 116 کیلو انواع موادمخدر شامل؛ 80 کیلو تریاک، 20 کیلو حشیش و 16 کیلو هرویین را کشف کردند.
سرهنگ ستوده با بیان اینکه متهمان با دستور مقام قضایی روانه زندان شدند افزود: در این عملیات دو دستگاه خودروی سواری از سوداگران مرگ نیز توقیف شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا