رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای آیت ا... خامنه ای یزد از برگزاری مسابقه فوتسال مهارت در آستانه گرامیداشت هفته دولت در آن مجموعه خبر داد.

رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای آیت ا... خامنه ای  یزد از برگزاری مسابقه فوتسال مهارت در آستانه گرامیداشت هفته دولت در آن مجموعه خبر داد.

        به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد: محسن تولایی در تشریح این خبر گفت: در راستای گرامیداشت هفته دولت و ایجاد و ارتقاء روحیه و نشاط در بین کارآموزان و همچنین به همت همکاران مرکز آموزش فنی و حرفه ای آیت ا... خامنه ای  یزد ، این مجموعه اقدام به برگزاری یک دوره مسابقه فوتسال کارآموزی با حضور تعداد 8 تیم از 7 کارگاه آموزشی در حد فاصل هفته ملی مهارت تا هفته دولت در محل مرکز آموزش فنی و حرفه ای آیت ا... خامنه ای  یزد نمود .

وی افزود:برنامه ریزی و ثبت نام داوطلبین شرکت در این مسابقات همزمان با هفته مهارت انجام شده است که در نهایت در پایان این دوره از مسابقات که همزمان با هفته ذولت خواهد بود به تیم های برتر جوائزی اهدا می گردد.

گفتنی است:مسئولیت برگزاری این دوره از مسابقات را "عباس محمد زاده" ، مسئول تربیت بدنی مرکز و داوری این دوره از مسابقات را آقایان "محمد حسن ضیاء قاسمی"و "مسعود آبیار" از کارکنان و مربیان این مرکز بر عهده دارند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا