پيام مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد به مناسبت سالروز قيام هفدهم شهريور

پيام مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد به مناسبت سالروز قيام هفدهم شهريور

     به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد:مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای به مناسبت سالروز قیام 17 شهریور پیامی را به شرح زیر صادر کرد.

درمتن این پیام آمده است:

بسم ربّ الشّهداء و الصّدیقین

     17شهریور نقطه عطف انقلاب اسلامی ایران  است که در نهایت منجر به پیروزی انقلاب در 22 بهمن 1357 شد؛و به تعبیر امام خمینی (ره) این روز یوم الله است و باید همواره در خاطره‌ها و ذهن‌ها جاودان بماند تا نسل‌های آینده بدانند این انقلاب با چه سختی‌هایی به دست آمده است.

 امروز سی و هشت سال از آن روز خونبار می‌گذرد اما هرگز مجاهدت‌ها و جانفشانی‌های مردان و زنانی که در مقابل گلوله‌ها سینه سپر ساختند و از خون و جان خویش گذشتند فراموش نشده و از یاد نخواهد رفت؛ چرا که آرامش امروز این سرزمین حاصل خون آن عزیزان و هزاران هزار شهید و ایثارگر دیگری است که در طول تاریخ پرفراز و نشیب انقلاب اسلامی، بی هیچ هراس هر آنچه داشتند ایثار کردند تا از میهن و آرمان‌های خود حراست کنند.

بدینوسیله ضمن گرامیداشت یاد و نام هزاران شهید به خون خفته میدان ژاله و به احترام تمامی شهیدان، جانبازان و ایثارگران و خانواده‌های گرانقدرشان سر تعظیم فرود آورده و یاد، نام و آرمان مقدسشان را گرامی می‌داریم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا