مهران فاطمی شهروند یزدی

یزدفردا"جناب ربیعی وزیر محترم تعاون, کار و رفاه اجتماعی در یازدهمین جشنواره تعاونیهای برتراستان یزد به قالب , زیبا سخنی بر سر زبان رانده و غزل وحدت و همدلی خوانده اند که؛"مسئله بزرگ امروز مردم ایران و میراث تلخ به جا مانده از رفتارهای غلطی که در سال‌های نه چندان دور بر مردم گذشت، مردم را از هم فاصله انداخت و ما امروز بیش از هر زمان دیگری نیاز داریم که در کنار هم باشیم."
تأمل در این سخن مرا به همین سالهایی که وزیر اشاره فرمودند برد و به قول شاعر"مرور خاطره ای , خاطرم مکدر کرد..." نیک نظر کردم دیدم که من هم با جناب ایشان موافقم و فراتر از آن معتقدم نه تنها رفتارهای غلط بلکه از حوزه رفتار هم خارج شده است.
مثلاً اعمال نابجای کسانی که مصداق تابعت و شایعت و بایعت در فتنه 78 و 88 شدند و قبل ازپایان زمان انتخابات میزگرد مطبوعاتی گذاشتند (و البته برخی از اعضای امروزین هیئت دولت نیزهمراهی نمودند) نه تنها ما بین مردم که میان مردم و نظام اسلامی فاصله انداختند وبه فرموده رهبری عزیز ، نظام اسلامی را تا لبه پرتگاه سقوط کشاندند. تا نظر جناب وزیر چه باشد؟!
و اما مساله بزرگ، تکرار می کنم مسأله بزرگِ امروز مردم ؛ عدالت ، رونق اقتصادی،معیشت ،اشتغال،امنیت ،عزت ،مبارزه با فقر ،فساد و تبیعض و بالاتر از آن حفظ اسلام و انقلابشان است نه چیز دیگر.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا