مدیر کل امور مالیاتی یزد با اشاره به اینکه این استان سهم بالایی در درآمدهای مالیاتی نسبت سایر استان ها دارد؛ از بررسی این موضوع در جلسه ای با حضور مسئولان سازمان برنامه و بودجه، سازمان امور مالیاتی کشور و مسئولان استان در تهران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد، " سید رضا نوربخش " در جلسه ستاد درآمد استان با ارائه گزارشی از  این جلسه افزود: بدنبال سفر آقای نوبخت معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان برنامه و بودجه به یزد مقرر شد جلسه ای برای بررسی موضوع در تهران برگزار شود که استاندار، معاونین استاندار، رئیس سازمان برنامه و بودجه استان، نمایندگان بخش خصوصی ، خانه صنعت و معدن، اتاق بازرگانی ، انجمن مدیران و کار فرمایان و انجمن کاشی و سرامیک استان نیز  در آن حضور داشتند.

وی اظهار داشت: در این جلسه عنوان شد درآمدهای مالیاتی استان بر اساس ملاک های علمی مانند ظرفیت ها و منابع مالیاتی و نرخ رشد 5 ساله تعیین می شود.

مدیر کل امور مالیاتی استان یزد تصریح کرد:  همچنین در این جلسه عنوان شد امور مالیاتی کمک های لازم را در راستای بهبود شرایط تولید داشته باشد تا این بخش بتواند از بخشودگی جرائم  مالیاتی و تقسط آن بهره مند شود.

به گفته وی کلیه فعالان اقتصادی  شامل اشخاص حقیقی و حقوقی، واحدهای تولیدی، اصناف و خدمات و بازرگانی که تا آخر شهریورماه سالجاری نسبت به پرداخت مالیات مستقیم و مالیات بر ارزش افزوده خود اقدام کنند از بخشودگی جرائم آن بهره مند می شوند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا