دکتر محمدرضا رضایی نژاد مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان در آیین معارفه پروازهای هواپیمایی آتا در یزد گفت: علاقه داریم یزد را به مرکز تجارت ایران تبدیل کنیم و هدفمان نیز پیشرفت و توسعه یزد و رفاه همشهریان عزیز یزدی است.

به گزارش روابط عمومی گروه تعاونی پیشگامان،در آیین معارفه پروازهای شرکت هواپیمایی آتا در یزد که روز گذشته با حضور مدیران ارشد شرکت هواپیمایی آتا،مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره گروه تعاونی پیشگامان،مدیران دفاتر هواپیمایی و آژانسهای مسافرتی و گردشگری و اصحاب رسانه برگزار گردید مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان در سخنانی با ابراز خشنودی از حضور هواپیمایی آتا در یزد و بیان اینکه پیشگامان در جهت توسعه و پیشرفت استان یزد به پروژهای مختلفی ورود کرده است گفت: با ایجاد بندر خشک پیشگامان علاقه خود را برای خروج یزد از بن بست نشان داده ایم و دوست داریم یزد را مرکز تجارت ایران قرار دهیم ،در همین راستا برای توسعه روابط تجاری بیشتر استان با داخل و خارج کشور مقرر شد با همکاری شرکت هواپیمایی آتا یک هواپیما در اختیار یزد قرار بگیرد تا هر دو ساعت یک پرواز داشته باشیم .
دکتر رضایی نژاد افزود: در تدارک آن هستیم که بتوانیم بازار جدیدی را به بازار اقتصادی فعلی بیافزاییم ، نمیخواهیم رقابتی با پرواز های موجود داشته باشیم و بیشتر به دنبال توسعه و پیشرفت یزد و رفاه همشهریان عزیز یزدی هستیم و دوست داریم فضای تجارت و حمل و نقل استان را گسترش دهیم.
مدیر عامل گروه تعاونی پیشگامان ادامه داد: هدف ما این است که بتوانیم تجار سایر شهر ها را هر دوساعت یک بار به یزد بیاوریم و همینطور اگر تاجر یزدی خواست تردد چندین باره روزانه داشته باشد بتواند از این امکانات استفاده کند ، این از اهداف ماست که بتوانیم امکان رفت و آمد به یزد را به صورت آنی و لحظه ای فراهم  کنیم .
وی افزود: امیدواریم با همفکری مدیران دفاتر هواپیمایی و آژانسهای مسافرتی و گردشگری و همه دلسوزان، بتوانیم رونق تجارت را به استان باز گردانیم.
دکتر رضایی نژاد در پایان ابراز امیدواری کرد شرکت هوایی آتا سرویس مطلوبی به مسافران بدهد و مردم نیز بتوانند با استفاده از امکانات این شرکت رفاه بیشتری داشته باشند.

گفتنی است پروازهای شرکت هواپیمایی آتا از مبدا یزد با سرمایه گذاری و حمایت گروه تعاونی پیشگامان از 7 مهرماه سال جاری آغاز و در مسیرهای مختلف داخلی و خارجی انجام خواهد شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا