نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه استکبار برای منحرف کردن جوانان ایران کمر همت بسته است، گفت: تمام توان تبلیغی استکبار برای انحراف جوانان ایرانی و مسلمان فعالیت می‌کنند.
آیت‌الله محمدرضا ناصری در دیدار مدیران دبیرستانهای معارف اسلامی صدرا یزد و مدیران تبلیغات اسلامی استان با تبریک عید سعید غدیر اظهار داشت: وظیفه ما در دورانی که زندگی می‌کنیم، به عنوان یک مسلمان یا به عنوان کسانی که در جامعه در مقابل انسانهای دیگر مسئولیت داریم، این است که مبانی غدیر را برای جامعه تبیین کنیم.
 
وی با اشاره به اینکه آموزش مردم برای پیدا کردن راه درست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، گفت: پرورش و تربیت همراه با آموزش مسئله مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد به ویژه برای جوانان و نوجوانان ما که امروزه در جامعه گرفتار خیلی از مسائل هستند.
 
امام جمعه یزد افزود: در گذشته که تلفن‌های همراه و ماهواره و اینترنت نبود و دسترسی به راه‌ها نبود، خیلی راحت‌تر می‌شد جوانان را تربیت کرد و از آسیب‌های فرهنگی مصون داشت.
 
ناصری خاطرنشان کرد: الان اما دشمن برای جوانان ما توطئه‌های بسیاری دیده است و برای از بین بردن جوانان ما کمر همت بسته است که بتواند هرگونه که شده جوانان را از راه درست اسلامی دور کند.
 
نماینده ولی فقیه در استان یزد تاکید کرد: به همین دلیل مسئولان آموزش و پرورش، حوزه‌های علمیه، دانشگاه‌ها و آموزشگاه‌های ما باید با حساسیت و درایت بیشتر به این امور دقت کنند و برای اینکه چگونه جوانان و نوجوانان را در برابر این آسیبها مصون بدارند و از تربیت اسلامی برخوردار شوند، راهکار ارائه کنند.
 
وی افزود: یکی از مواردی که باید در ارتباط با تربیت جوانان مد نظر قرار گیرد این است که به گونه‌ای آنها را تربیت کنیم و بصیرت را در آنها تقویت نماییم که هرگاه قصد استفاده از تلفن همراه، تلویزیون و یا اینترنت را دارد، از شبکه‌ها و وبسایت‌هایی استفاده کند که برای وی مفید است و به سمت انحرافات این ابزارها نرود.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا