استاندار يزد به‌مناسبت آغاز هفتۀ دفاع مقدس پیامی صادر کرد.

به گزارش اداره‌کل روابط عمومی استانداری یزد، متن کامل پیام «سیدمحمد میرمحمدی» به شرح زیر است:
بسمه تعالی
سي و يكم شهريور سرآغاز هفتۀ دفاع مقدس، يادآور حادثه اي‌است كه دست همۀ جهانخواران و ستم‌پيشگان از آستين صدام خبيث و جنايتكار بيرون آمد تا نظام نوپاي مقدس جمهوري اسلامي ایران را براندازد و ايران اسلامي را به اشغال خويش درآورد.
و اين آغاز دوبارۀ انفجاري بود از نور عشق و ايثار كه درخشش  انفجار آن جهانيان را به حيرت و شگفتي فرو برد و اميدهايشان را به ياس مبدل ساخت.
شهادت شاهراهي شد به سمت عروج و عظمت و مرگ سرخ، عزت ابدي مرداني شد كه بر پيشاني‌شان نام دلرباي حضرت حسين (ع) و كربلا و حضرت زهرا(س) مي‌درخشيد، فاصلۀ خاك تا افلاك كوتاه گشت و جبهه‌ها از سربازان جان بركف و بسيجيان سلحشور شب شكن لبريز شد.
ايستادگي واژۀ مقدسي گشت كه همۀ دلهاي بهم پيوسته با عشق ولايت و امام را درنورديد و خيل شهيدان و شاهدان و جان بركفان حضرت امام خميني(ره) از هفت شهر عشق گذشته و هشت بهار عزت، نصرت و آزادگي را رقم زدند و به يادگار در صحنه تاريخ نهادند.
درود خدا بر روان همۀ شهيدان و امام شهيدان و سلام به محضر جانبازان، ايثارگران و آزادگاني كه در حفظ و حراست از ارزشهاي الهي، استقلال و تماميّت ارضي و هويّت ديني و ملّي خويش از هيچ كوششی دريغ نكردند و امروز امنيّت ما، امان ما، ايران سرافراز ما و انقلاب شكوهمند ما مرهون عزم، اراده، اخلاص و عشق آنان است.
بر ماست كه پاسدار مخلص حرمت خون شهيدان باشيم و خادم مردمي كه با همۀ سختي‌ها در همۀ  آزمون‌ها سربلند برآمده اند و شرافتمندانه زندگي مي‌كنند و بر جوانان، دانشجويان و طالبان علم و دانش است كه در كنار همۀ امكاناتي كه براي رشد و پيشرفت دارند، لحظه‌اي از ياد شهيدان غافل نباشند كه امروز به گفتۀ رهبر معظم انقلاب اسلامي اين پرچمدار اسلام ناب محمدي (ص)، صحبت از شهيد و شهادت و از آنان گفتن كمتر از شهيد و شهادت نيست.
ما تا ندانيم از كجا آمده ايم، نخواهيم توانست آينده را رقم بزنيم و جادۀ گلگون و سرخ نامي كه با بوي شيهدان معطّر است همواره در پيشاپيش نگاه آيندۀ ما خواهد بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا