دادرسان تیم جمعیت هلال احمر شهرستان بافق که به عنوان نماینده استان در المپیاد کشوری اماده در بندر انزلی حضور یافت، با کسب پنج مدال طلا و دو مدال نقره رتبه اول المپیاد آماده کشوری را کسب کرد.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / عبا س احد پور  اظهار داشت : جوانان جمعیت هلال احمر استان در مسابقات المپیاد آماده در رشته اسکان اضطراری، آتل بندی و شکستگی، اطفاء حریق، آزمون کتبی و حمل بک برد مقام اول این دوره از مسابقات را کسب کردند.

وی گفت : آنها همچنین در رشته ارزیابی و کنترل علائم حیاتی  حائز رتبه دوم شدند و در نهایت در مجموع نتایج و امتیازات تیم استان یزد در جایگاه اول کشور قرار گرفت و تیم‌های جوانان جمعیت هلال احمر استان‌های مازندران و خوزستان نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

اختتامیه این دوره از مسابقات در اردوگاه سازمان جوانان کشور در انزلی برگزار شد و و نام استان یزد و شهرستان بافق در مراسم اختتامیه، جمعیت جوانان هلال احمر استان را در کشور پرآوازده کرد و جام بشر دوستی را از آن مردم استان یزد کرد.

گفتنی است، همکاری صمیمانه ریاست محترم اموزش و پرورش جناب اقای رنجبر ،کارشناس محترم تربیت بدنی اموزش و پرورش جناب اقای قائمی ، مدیر محترم دبیرستان نمونه اندیشه جناب آقای طالعی ، جناب اقای ابوالفضل طالبی مربی گرانقدر جمعیت هلال احمر استان در مراحل مختلف آماده سازی تیم شایسته تقدیر است.

لازم به ذکر است اعضای تیم دادرس در بدو ورود به شهرستان با حضور مسئولین و اعضای شورای اجرایی هلال احمر شهرستان بافق تجلیل شدند .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا