اجرای سه ویژه برنامه بازدید از خانه سالمندان ، ایستگاه مهربانی و طرح نیابت به مناسبت روز جهانی سالنمد با حضور داوطلبان و جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان یزد

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد ؛ محمد زارع سروی رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد اعلام کرد؛ داوطلبان و جوانان این جمعیت در قالب طرح نیابت و ایستگاه مهربانی ، با حضور در بوستان باغ ملی ، ضمن دیدار و نشست صمیمانه با سالمندان ، به انجام رایگان تست قند خون و فشار خون پرداختند .

وی در ادامه افزود: در این برنامه که با استقبال خوب سالمندان مواجه شد بیش از هفتاد نفر از افراد بالای شصت سال پایش و مشاوره سلامت گردیدند .

در دیگر برنامه ؛ اعضای جوانان این جمعیت در دانشگاه علم و هنر یزد به همراه جمعی از مسئولین در آسایشگاه سالمندان حضرت فاطمه الزهرا تفت حاضر و طی دیدار صمیمانه با سالمندان این آسایشگاه با اهدا شاخه گل به این عزیزان ، ساعاتی را درکنارشان سپری نموده و از آنها دلجویی کردند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان یزد در خاتمه بیان داشت: انجام خدمات داوطلبانه و بشردوستانه از اهداف اصلی جمعیت هلال احمر است که برنامه های مناسبتی همچون روز جهانی سالمند در همین راستا می باشد .

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا