این نمایشگاه با حضور 10 شرکت خودرو سازی و 60 شرکت تولید و یا وارد کننده قطعات یدکی خودرو در مدت زمان پنج روز از تاریخ بیست و ششم لغایت سی مهر ماه در محل نمایشگاه های دائمی یزد برگزار می شود .

به گزارش یزد فردا به نقل از  روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی منطقه یزد 

عصر امروز  افتتاح رسمی 13 امین  نمایشگاه خودرو و قطعات یدکی در محل دائمی نمایشگاه های یزد انجام خواهد شد  ، مسئولین اجرایی شرکت های حاضر در این نمایشگاه در حال نصب و راه اندازی فضای  نمایشگاهی غرفه های خود هستند ، گفتنی است این نمایشگاه با حضور 10 شرکت خودرو سازی و 60 شرکت  تولید و یا وارد کننده قطعات یدکی خودرو در مت زمان  پنج روز از تاریخ بیست و ششم لغایت سی مهر ماه در محل مذکور برگزار می شود .

به گفته مصطفی  بوستانی مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی منطقه یزد با عنایت به کیفیت و  سطح شرکت های حاضر در این نمایشگاه امید آن می رود که یکی از مطلوب ترین نمایشگاه های خودرو در سطح منطقه ،  در یزد اجرا شود .

مصطفی بوستانی در ادامه به واحد روابط عمومی شرکت نمایشگاه های بین المللی یزد گفت : برای نخستین بار با الزام به استفاده از کارت ویژه پارک در فضای داخل نمایشگاه امیدواریم در این دوره بتوانیم از مشقت های غرفه داران برای استفاده از محیط پارکینگ داخلی نمایشگاه کم کنیم .

مدیر عامل شرکت نمایشگاه های بین المللی منطقه یزد در ادامه افزود : در راستای افزایش سطح خدمات مورد ارائه به غرفه داران در این نمایشگاه برای نخستین بار مقرر شده است که مجله  خبری نمایشگاه تهییه و برای استفاده در اختیار شرکت های حاضر قرار گیرد لازم به توضیح است که  مجله خبری  نمایشگاه با کتاب اطلاعات نمایشگاه که توسط شرکت های مجری به صورت استاندارد تهییه می شود تفاوت خواهد داشت .

بوستانی در ادامه گفت : برای رفاه حال بازدید کنندگان محترم چه  در غالب متخصصین صنعت خودرو و چه در غالب بازدید کننده عمومی برنامه های ویژه ای را در نظر گرفته ایم که در خلال برگزاری نمایشگاه به اطلاع بازدید کنندگان خواهد رسید .

وی در پایان ضمن آرزوی موفقیت برای شرکت های حاضر در این نمایشکاه گفت : امیدواریم با برگزاری این نمایشگاه به صنعت خودرو در استان چه در زمینه فروش و چه در زمینه خدمات پس از فروش کمک شایانی بشود ، همین جا لازم است از مردم  استان یزد برای حمایت های همه جانبه و حضور پر رنگ در نمایشگاه های گذشته نیز تشکر کنم و از مردم فهیم و بزرگوار شهر یزد خواهشمندیم با بازدید از این نمایشگاه ما را در برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه در دوره های بعد یاری کنند . 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا