طي تشکيل جلسه مشترک اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري يزد، صندوق کارآفريني اميد و تاکسي گردشگري استان يزد تفاهم نامه اي در راستاي حمايت از تاکسي گردشگري استان و حمل و نقل و جابجايي گردشگران داخلي و خارجي منعقد گرديد.

به گزارش روابط عمومي، امورفرهنگي و اجتماعي اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري يزد، سيدمصطفي فاطمي در اين جلسه اظهار داشت: در اجراي سياستهاي دولت باتوجه به لزوم استفاده بهينه از ظرفيت هاي گردشگري کشور و ارتباط تنگاتنگ صنعت گردشگري با توليد داخلي و اقتصاد مقاومتي، انعقاد اين تفاهم نامه سه جانبه ضروري به نظر رسيد.

سرپرست اداره کل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري استان يزد افزود: حمايت مالي صندوق در تأمين خودروهاي شرکت تاکسي گردشگري براي فعاليت در مسيرهاي شهري و بين شهري صرفاً جهت جابه جايي گردشگران داخلي و خارجي مي تواند کمک شاياني در افزايش حضور گردشگران در استان و همچنين رضايتمندي آنان نمايد.

وي خاطرنشان ساخت: با توجه به تقاضاي گردشگران از ديدنيها وجاذبه هاي استان اقدام به تاسيس تاکسي گردشگري واستفاده از خودروهاي مناسب در اين بخش گرديد که با اين تفاهم نامه تسهيلات کم بهره به بهره برداران اعطاء خواهد شد.

اين مقام مسئول تصريح کرد: باتوجه به شکل گيري اولين تاکسي گردشگري کشور در استان يزد، اميد است با همکاري و نگاهي گردشگر پذير به اين مبحث رفاه گردشگران ورودي به استان در بحث حمل و نقل نيز فراهم گردد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا