استاندار يزد بعدازظهر چهارشنبه سوم آذر ماه در ديدار با دبير هيئت عالي گزينش كشور گفت: خوشبختانه در استان يزد گزينش افراد براساس شايسته سالاري، رعايت قانون و فارغ از نگاه هاي سياسي و جناحي است.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري يزد، «اسدالله وطني» دبير هيئت عالي گزينش كشور با «سيدمحمد ميرمحمدي» استاندار يزد و «عباس حيدري» مديركل دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري در دفتر استاندار ديدار و گفت و گو كرد.
استاندار يزد در اين ديدار بحث گزينش را بسيار حسّاس و رسالتي مهم دانست و بيان كرد: كسانيكه در اين مسئوليت در استان مشغول به خدمت هستند، افرادي معتقد، متعهد، مسئوليت شناس و با ظرفيت بالا هستند.
وي ادامه داد: ملاك گزينشها در استان رعايت قوانين و مقررات و شايسته سالاري است و گزينشها فارغ از نگاه هاي سياسي و جناحي انجام شده است.
ميرمحمدي خاطرنشان كرد: خوشبختانه در استان تاكنون موردي از اعتراض و گزارشي مربوط به تخلفات هسته هاي گزينش استان را شاهد نبوده ايم.
دبير هيئت عالي گزينش كشور نيز در اين ديدار با بيان اينكه استان يزد استاني با مردمي مؤمن و معتقد است، گفت: طبق گزارشها و ارزيابي هاي انجام شده هستۀ گزينش استانداري و هسته هاي گزينش استان يزد در دو، سه سال اخير رتبۀ عالي را در كشور داشته است.
وطني افزود: در هيئت عالي گزينش بر پرهيز از برخوردهاي سليقه اي تاكيد كرده ايم و شاهد به روز شدن روشهاي گزينش در كشور مطابق با شرايط امروز جامعه هستيم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا