استاندار يزد در پيامي فرا رسیدن ماه مبارک ربیع الاول و اعیاد بزرگ و خجسته این ماه شریف را به همه مسلمانان به ویژه اهالی دارالعباده و دارالعلم استان یزد تبریک و تهنیت گفت.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري يزد، ، متن کامل پیام " سید محمد میرمحمدی" استاندار یزد به شرح ذیل است:


بسمه تعالی


ربیع، ماه سرور و شادی اهل بیت و نشاط و مسرت مومنین و شیعیان فرا رسید.
ماهی که سرشار از رحمت و لطف خدا و لبریز از برکات و نعمتهای الهی است.
 ماهی که "میلاد"، "آغاز هجرت" و "ازدواج" خاتم انبیا و سرور اوصیا حضرت محمد مصطفی (ص)، "آغاز امامت" منجی عالم بشریت و "لیلة المبیت" را در خود دارد و نیز حوادثی که هر کدام فرحبخش و شادی افزای عالم اسلام است.
لازم می دانم خالصانه این ماه عزیز را به همه مسلمانان، به ویژه اهالی دارالعباده و دارالعلم استان یزد تبریک و تهنیت عرض کنم و شایسته است بر این نعمات آسمانی سپاس ها گوییم و نماز شکر بخوانیم و رسیدن بهار عاشقان را گل برافشانیم و غزل در غزل سرود سربلندي زمزمه کنیم.
ما پیروان اهل بیت عصمت و طهارتیم و با حزنشان محزون و با شادی اشان مسروریم و بسیار به جاست که به عاشقان حسینی و سوگوارانی که دو ماه محرم و صفر را با عزاداری ها و مراسم باشکوه، بزرگ داشتند، خدا قوت بگوییم و از برگزاری روضه ها و مراسم و شور و شیدایی های تحسین برانگيز هیئت ها و دسته ها و الحان دل انگیز مداحان و مرثیه سرایی شاعران و هنرمندی هنرمندان عاشورایی، تشکر کنیم و از دست اندرکاران و روساي هیئت ها و حسینیه ها و تکیه ها و نیروی انتظامی و صدا و سیما و مسئولان امنیتی و سیاسی و همه کسانی که در خلق حماسه های ماندگار حسینی نقش داشته اند، تقدیر و سپاس داشته باشیم.  بی شک،  ربیع عشق، آرام بخش جان و دل کسانی است که اندوه این شصت روز را به جان خریده اند و دل در غم شهيدان کربلا و آلام دهه آخر صفر، پریشان ساخته اند.
درود بر همه آنان و توفیق و همت و عشق، رفیق راهشان باد.
ملت ایران اسلامی افتخار دارد که با دوستی اهل بیت نفس می کشد و با پیمان ولایت زندگی می کند و با همدلی و همراهی با دولت عشق گام می زند.
ما به عنوان خدمتگزاران این مردم نجیب و شریف و همیشه در صحنه به ویژه جوانان پر استعداد و برومند، بر آن شديم تا سر حد توان در حفظ آرمان شهيدان و آبادانی این مرز و بوم بکوشیم.
روزگارتان عزتمند و مرامتان آميخته با محبت و مهرباني  و زندگیتان سرمست از عطر و بوی گلهای همیشه بهار ربیع باد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا