استعفای خود را از این سمت اعلام می دارم .

یزدفردا :در پی  استعفا ناگهانی دشتی مدیر عامل سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری یزد نامه هایی خطاب به شهردار یزد و استاندار درباب دلایل استعفا ارسال شد که متن نامه دشتی به شهردار یزد در پی می آید.


جناب آقای مهندس عظیمی زاده
شهردار محترم یزذ
سلام علیکم

با صلوات بر محمد و آل محمد (ص) احتراما ضمن تشکر از حمایت جنابعالی که در مدت  خدود سه سال خدمت در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری از اینجانب داشته اید و تحمل فشار از طرف کسانی که که با عملکرد سازمان مخالف بوده اند .
امید وارم با همکاری مجموعه کارکنان سازمان توانسته باشیم رضایت خداوند  و خلق  را جلب نماییم .

شهردار محترم با توجه به فشار استاندار محترم بر جنابعالی برای کنار گذاشتن اینجانب از سمت مدیرعاملی سازمان فرهنگی ورزشی  به علت عدم همکاری با موسسه فرهنگی هنری سبک زندگی آل یاسین که اصلی ترین دلیل فشارها برجنابعالی می باشد  با ذکر نکاتی به شرح ذیل استعفای خود را از این سمت اعلام می دارم .


در ابتدا قرار بود موسسه آل یاسین برنامه های فرهنگی در شهر یزد انجام دهد  اما صورت هزینه های اعلام شده درفاکتور ها مانند هزینه مشاوره که در حاشیه جلسات انجام می شد و حداکثر 20 دقیقه بوده برای هر مشاوره 1250000 ریال  و صورت حساب برای هردقیقه وقتی که در یزد گذاشته اند حتی جلسات توجیحی  و طرح کلی و طرح زمانبندی  و حتی جلساتی که در اتاق خود استاندار بوده اعلام هزینه نموده اند و هزینه های بالاسری به میزان 25درصد برای هر اقدام حتی کرایه رفت و برگشت .
اینجانب به این نتیجه رسیده ام که با آن موسسه همکاری نکنم زیرا همکاری با موسسه مذکور را حیف و میل کردن اموال عمومی میدانم و آن موسسه بیشتر به درآمد پروژه نظر دارد تا کار فرهنگی .
آقای شهردار پروژه ای که موسسه آل یاسین می خواهد در یزد اجرا کند بالغ بر یک میلیارد تومان برای سازمان فرهنگی ورزشی و شهر یزد هزینه در بردارد .

با این پول می شود کارهای خیلی بزرگتر و موثر تری در شهر یزد انجام داد .لذا بر آن شدم با توجه به فشاری که استانداری محترم برجنابعالی دارد استعفای خود ا اعلام نمایم .
خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی  و ما رستگار



دشتی

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا