در ديدار مشاور اطلاع رساني و روابط عمومي استاندار و اعضاي هيئت رئيسه شوراي هماهنگي روابط عمومي هاي استان با مديركل پست استان يزد از كوشش ها و موفقيت هاي مسئول روابط عمومي اين اداره تجليل و قدرداني شد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري يزد، شنبه 13 آذرماه و همزمان با روز جهاني معلولان مشاور اطلاع رساني و روابط عمومي استاندار يزد و اعضاي هيئت رئيسه شوراي هماهنگي استان در ديدار با مديركل پست استان، از زحمات مسئول روابط عمومي اين اداره كل صورت گرفت.
«عباس ملازينلي» در اين ديدار با اشاره به اهميت جايگاه افكار عمومي و ايجاد نگاه اطمينان بخش نسبت به فعاليت هاي گوناگون در جامعه يادآور شد: مهم ترين عامل موفقيت در ارائه خدمات موثر از سوي اداره كل پست استان ايجاد اعتماد مردمي است.
مشاور اطلاع رساني و روابط عمومي استاندار در پايان سخنانش گفت: از اينكه در حوزه روابط عمومي اداره كل پست استان فعاليت هاي ارزنده اي توسط همكار بزرگوارمان صورت گرفته خرسند هستيم، فعاليت و كوششي كه الگويي ارزشمند به شمار مي رود.


اداره كل پست استان يزد الگوي برتر كيفيت در ارائه خدمات


مديركل پست استان يزد نيز در اين نشست پيشينه اي از فعاليت هاي پست در كشور بيان و گفت: امروز با توجه به پيشرفت فناوري مردم متقاضي دريافت خدمات مدرن هستند و برنامه هاي اين مجموعه نيز به اين سمت در حال حركت است.
«مسعود دهقان» افزود: خوشبختانه استان يزد در ارائه خدمات و اجراي برنامه هاي الكترونيك در رديف استان هاي برتر كشور قرار گرفته است و همواره بسياري از فعاليت هاي ما به عنوان الگويي موفق مطرح مي شود.
وي در پايان با سپاسگزاري از حضور اعضاي هئيت رئيسه شوراي هماهنگي استان گفت: معلوليت هيچ گونه محدوديت و مانعي براي افراد توانمند و با اراده ايجاد نمي كند و همكار كوشاي ما در اين مجموعه نمونه اي از پشتكار و موفقيت است.
گفتني است در اين ديدار از كوشش هاي «محمدرضا دوست حسيني» مسئول روابط عمومي اداره كل پست استان يزد به مناسب روزجهاني معلولان تجليل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا