مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد از پایگاه ورزش قهرمانی یزد بازدید به عمل آورد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان صبح امروز به همراه ابوالفضل کارگر معاون توسعه ورزش و رضا نارگانی مسئول روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین حمیدرضا شیر مدیر پایگاه ورزش قهرمانی یزد از این مکان بازدید کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در حاشیه این بازدید نقش پایگاه قهرمانی استان در کشف استعدادها و شناخت نخبگان ورزشی استان را مهم و ضروری دانست و بر معرفی نخبگان و قهرمانان ورزش استان از سوی هیات های ورزشی و همکاری و تعامل با پایگاه قهرمانی تاکید کرد.

شریعتی افزود: خوشبختانه با رایزینی های که انجام شده دستگاه های سنجش استاندارد خریداری و در این پایگاه نصب خواهد شد و آنچه انتظار می‌رود این است که هیئت‌های ورزشی از این امکانات استفاده بهینه و این مکان بتوانند در معرفی قهرمان و پرورش استعدادهای این حوزه نقش خود را ایفا کنند.

مدیر کل ورزش ورزش و جوانان در خصوص جشنواره همگانی استعدادیابی خاطر نشان کرد:این جشنواره را همزمان با المپیاد نوجوانان استان به نحو شایسته ای در اسفند ماه برگزار خواهیم کرد و باید خروجی مثبتی را برای این طرح مفید رقم بزنیم.

وی پس از بازید و روند اجرایی تعمیرات ساختمان مرکز قهرمانی گفت:محیطی که ورزشکاران در آنجا به تمرینات می پردازند باید علاوه بر داشتن امکانات تخصصی ، از امکانات رفاهی خوبی برخوردار باشد و در این خصوص از هیچگونه تلاشی دریغ نخواهیم کرد

در ادامه حمیدرضا شیر مدیر پایگاه ورزش قهرمانی استان یزد هم گزارشی از فعالیت های انجام شده ارائه و اظهار داشت: در حال برنامه ریزی مدون و تشکیل چارت اجرایی با کارشناسان خبره هستیم که پس از تعمیرات کار را به صورت جدی آغاز خواهیم کرد.

وی در مورد وسایل بدنسازی یادآور شد:این پایگاه در این خصوص مشکلات بسیاری دارد که بی شک با پیگیریهای مدیر کل و معاونت ورزش و حسن توجه دفتر استعدادیابی و توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان این مشکل هم رفع خواهد شد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا