با حضور جمعی از پزشکان فوق تخصص و متخصص، مدیران بیمه ها وشرکت های بیمه ای تکمیلی ، کارکنان بیمارستان ، مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان ورئیس اداره اوقاف شهرستان یزد نشست صنفی وقف و سلامت در بیمارستان موقوفه گودرز برگزار شد.

به گزارش یزد فردا به نقل از روابط عمومی بیمارستان موقوفه گودرز ، در این نشست رئیس بیمارستان ، این مرکز را یکی از موقوفات شاخص در عرصه بهداشت و درمان کشور برشمرد و افزود : توسعه بیمارستان به 20 هزار متر مربع عرصه و 30 هزار متر مربع زیربنا نشان از موفقیت در اجرای نیات خیرخواهانه واقفین در زمینه پزشکی و سلامت است.دکتر منتظری برخی از مشکلاتی که این مرکز موقوفه با آن روبرو است را بیان و ادامه داد نیاز است توجه وکمک بیشتری به این بیمارستان از سوی خیرین ، واقفین و اوقاف صورت گیرد  . وی توصیه نمود مردم خیر و نیکوکار یزدی نسبت به ایجاد اسناد وقفی در موارد خیرخواهانه خود مثل هدایای مالی و ملکی بنمایند که آیندگان نیز از این اقدامات تاسی بجویند و مشوقی برای اقدامات خیرخواهانه اشان باشند .

مدیر کل اوقاف و امور خیریه نیز در این نشست گفت: همه وقف خیر و نیکی است و وقف در حوزه سلامت کمک به مجموعه بهداشت و درمان استان است.

حجت الاسلام زارع افزود: حرکت در مسیر وقف حرکت در مسیر خیر و نیکی است که قرآن کریم هم بر آن تاکید دارد.

وی همچنین از ضرورت ایجاد وقف های جدید در حوزه سلامت خبر داد و افزود: یکی از نیاز هایی که در این زمان به آن احتیاج است وقف برای بیماری های صعب العلاج می باشد تا بیمار به غیر از رنج بیماری ، نگرانی دیگری نداشته باشد.

بحث و تبادل نظر پزشکان و مدیران و پاسخگویی به سوالات صنفی پزشکان پایان بخش این نشست بود.

گفتنی است این نشست با هدف ارائه راهکار های لازم جهت توسعه وقف های حوزه سلامت در استان یزد برگزار شد .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا