دوره آموزشي ويژه رابطان خبري استانداري يزد در دانشكده علمي و كاربردي استانداري با هدف تقويت زمينه هاي اطلاع رساني تخصصي برگزار شد.

به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري يزد، روز شنبه 13 آذرماه دوره آموزشي ويژه رابطان خبري معاونت ها و ادارات گوناگون استانداري با حضور مشاور اطلاع رساني و روابط عمومي استاندار در دانشكده علمي و كاربردي استانداري يزد آغاز شد.
مشاور اطلاع رساني و روابط عمومي استاندار، پيش از آغاز اين دوره آموزشي با اشاره به جنبه هاي گوناگون روابط عمومي در سازمان ها و ادارات گفت: اطلاع رساني و اخبار يكي از زمينه هاي مهم و مورد توجه در همة فعاليت ها  به شمار مي رود.
«عباس ملازينلي» افزود: شكل گيري و جهت دهي مثبت افكار عمومي به سوي فعاليت هاي يك سازمان و توجه بيشتر به آن دستاوردهاي ارزشمند و سودمندي را به همراه خواهد داشت.
ملازينلي ادامه داد: دسترسي، طبقه بندي، پردازش و انتشار مناسب اطلاعات، افزايش آگاهي در جامعه را به همراه دارد و اين دوره آموزشي نيز با هدف تقويت حوزه هاي تخصصي در زمينه اطلاع رساني برنامه ريزي شده است.
مشاور اطلاع رساني و روابط عمومي استاندار با تاكيد بر نقش آموزش در بالارفتن عملكرد و خدمت رساني موثر به جامعه گفت: رشد علم و ابزار فناوري، نياز همة افراد جامعه به ارتباطات موثر اجتماعي و اطلاع از جريانات جامعه را افزايش داده و ارائه محتواي مناسب در اين زمينه ضرورت عصر امروز به شمار مي رود.
گفتني است اين دوره آموزشي در زمينه هاي خبرنويسي و گزارش نويسي و به مدت 2 ماه در دانشكده علمي و كاربردي استانداري يزد برگزار خواهد‌‌ شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا