مديركل دفتر سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري در جمع نمايندگان و دبيران احزاب و تشكلهاي سياسي استان گفت: خانۀ احزاب استان هم‌زمان با ایام الله دهۀ فجر و با حضور مسئولان كشوري فعاليت خود را آغاز خواهد كرد.

 به گزارش دفتر استاندار و روابط عمومي استانداري يزد، يكشنبه شب سوم بهمن ماه نشست هماهنگي احزاب و تشكلهاي سياسي استان با حضور «محمد محامدي» مديركل دفتر سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري و «مصطفي سالاري» فرماندار يزد برگزار شد.
مديركل دفتر سياسي، انتخابات و تقسيمات كشوري استانداري در اين نشست بيان كرد: با تلاشهاي استانداري يزد زيرساختهاي اوليه خانه احزاب استان كه داشتن مكاني مناسب است فراهم شده و در اختيار احزاب استان قرار گرفته است.
«محمد محامدي» ادامه داد: خانه احزاب هم زمان با ايام الله دهه فجر افتتاح مي شود و با مديريت هيئت اجرائی انتخابي فعاليت خود را به صورت رسمي آغاز خواهد كرد.
وی افزود: اين در حالي است كه استان يزد پس از تهران و زنجان سومين استاني خواهد بود كه خانه احزاب آن به صورت رسمي و با دارا بودن مكاني مستقل به فعاليت خواهد پرداخت و دولت تنها به نقش حمايتي و نظارتي خود عمل خواهد كرد.
محامدی تصريح كرد: تفاهم و همدلي بين احزاب و تشکلهای سیاسی يكي از اهداف تشكيل خانه احزاب بوده كه اميدواريم با راه اندازي دفتر نمايندگي خانه احزاب در استان يزد بر همدلي و همكاري بين احزاب افزوده شود.
فرماندار يزد نيز در اين نشست با بيان اينكه حمايت از احزاب و تشكلهاي سياسي از سياستهاي دولت تدبير و اميد بوده است،گفت: با فعال بودن احزاب سياسي مي توانيم زمينه مشاركت مردم را در همه زمينه ها فراهم كنيم.
«مصطفي سالاري» اظهار اميدواري كرد: با استفاده از خردجمعي و مشاركت اجتماعي گامهاي مؤثري در مسير توسعه استان برداشته شود.
گفتني است در پايان اين نشست نمايندگان و دبيران احزاب سياسي استان در رابطه با نحوۀ مديريت خانه احزاب استان و مراسم افتتاح اين خانه تبادل نظر و هم انديشي كردند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا