یزدفردا"گروه اجتماعی "سرویس حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: فرمانده انتظامی استان، با بیان اینکه با ارتقاء فرهنگ خودکنترلی؛ نظم و انضباط پایدار در جامعه حاکم خواهد شد، گفت: با در اولویت قراردادن این مقوله می­توانیم شاهد افزایش نظم و انضباط اجتماعی و ترافیکی در سطح شهر باشیم.

 

 به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا:، سردار "ایرج کاکاوند" در کمیسیون عملیات استان، خاطرنشان کرد: با تلاشی که در مجموعه انتظامی استان صورت گرفته، امروزه شاهد کاهش محسوس جرایم در استان یزد هستیم.

وی برخورد با سارقان را یکی از اولویت های مهم و برنامه ریزی شده پلیس بیان کرد و افزود: شناسایی و دستگیری به موقع سارقان به ویژه باندهای سرقت منزل در شهر یزد، فرصت هرگونه جولانی را از مجرمان گرفته است.

کاکاوند تصریح کرد: وجود تعداد اندکی خودروهای قانون گریز به ویژه در کاروان های عروسی؛ نظم و انضباط ترافیکی را به هم می ریزد و باعث ایجاد مشکلاتی برای مردم و دیگر رانندگان می شود که پلیس با  افرادی که قصد برهم زدن امنیت مردم را دارند با شدت و برابر قانون برخورد و خودروی آنها را توقیف می کند.

وی با بیان اینکه با ارتقاء فرهنگ خودکنترلی؛ نظم و انضباط پایدار در جامعه حاکم خواهد شد، خاطرنشان کرد: با در اولویت قراردادن این مقوله می­توانیم شاهد افزایش نظم و انضباط اجتماعی و ترافیکی در سطح شهر باشیم.

کاکاوند با اشاره به اینکه اولویت کار پلیس دقیقا بر اساس نیاز­های مردم است افزود: یقینا همراهی خوب مردم با پلیس باعث برقراری امنیت پایدار و احساس امنیت در سطح جامعه خواهد شد.

فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه بر انجام اقدامات اجتماعی همزمان با اقدامات انتظامی تاکید کرد و افزود: معاونت اجتماعی استان نیز در خصوص اطلاع رسانی، آگاهسازی و فرهنگ سازی شهروندان قدم های بسیار خوبی را همراه با دیگر واحدهای انتظامی برداشته است که این اقدامات جهت فرهنگ سازی به صورت مستمر ادامه خواهد یافت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا