طی حکمی از سوی هوشنگ محمدی مدیرکل دفتر مرکزی حراست جمعیت هلال احمر آقای باقری به عنوان سرپرست جدید حراست جمعیت هلال احمر استان یزد منصوب و از خدمات آقای عظیمی پور قدردانی گردید.

به گزارش روابط عمومی جمعیت هلال احمر استان یزد / طی حکمی از سوی هوشنگ محمدی مدیرکل دفتر مرکزی حراست جمعیت هلال احمر آقای حمیدرضا باقری به عنوان سرپرست جدید حراست جمعیت هلال احمر استان یزد منصوب و از خدمات آقای محسن عظیمی پور در طول تصدی این مسئولیت قدردانی گردید.

درحکم حمیدرضا باقری بعنوان سرپرست حراست جمعیت هلال احمر استان یزد آورده شده است :

با صلوات بر محمد و آل محمد ، احتراما با عنایت به پیشنهاد مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد و موافقت سازمان حراست کشور به موجب این ابلاغ بعنوان " سرپرست حراست جمعیت هلال احمر استان یزد " منصوب می شوید تا با استعانت از خداوند سبحان و عنایت حضرت ولیعصر(عج) در راستای نیل به اهداف  عالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گام برداشته و احترام به شان و کرامت والای انسانها ، رعایت ضوابط و مقررات اداری ، اصول اسلامی و دفاع از ارزشها را سرلوحه کار خود قرار دهید.

امید است با حرکت بر مدار اعتدال ، قانون گرایی  و بهره گیری از کلیه ظرفیت ها و تواناییهای موجود در جهت صیانت از سرمایه های مادی و معنوی نظام از هیچ کوششی دریغ ننموده و در پرتو الطاف بی بدیل الهی در راستای انجام وظایف محوله موفق و موید باشید.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا