به مناسبت روز جهانی زمین پاک ، ریاست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به همراه تعدادی از پرسنل سازمان آیین گرامیداشت این روز را برگزار کردند.

به مناسبت روز جهانی زمین پاک ، ریاست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد به همراه تعدادی  از پرسنل سازمان آیین گرامیداشت این روز را برگزار کردند.

به گزارش روابط عمومی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد؛ عصر روز گذشته محمدرضا پیرنیا به همراه جمعی از پرسنل سازمان  به طبیعت اطراف روستای اسلامیه تفت رفتند و با شعار«همه باهم بسوی زمین پاک» به جمع آوری حجم زیادی از زباله های رها شده در طبیعت پرداختند.

محمدرضا پیر نیا در حاشیه بزرگداشت این آیین گفت: انجام فعالیت های اینچنینی باعث فرهنگ سازی در زمینه حفظ محیط زیست خواهد شد که شاهد زشتی ها و ناهنجاری های ناشی از رها سازی زباله در دامان طبیعت نباشیم. هر کدام از ما باید تغییر را از خودمان آغاز کنیم ، تفکیک زباله ، صرفه جویی در مصرف کاغذ ، رها نکردن زباله در طبیعت مان از جمله کوچکترین کارهایی است که تاثیر آن بسیار ثمر بخش خواهد بود و این امانت را برای آیندگان حفظ خواهیم کرد.

سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد بنابر بر مسئولیتی که دارد این امر را وظیفه خود دانسته و تلاش خود را در راستای فرهنگ سازی و نگهداری از طبیعت بکار خواهد بست.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا