یزدفردا : دبیرستان پسرانه شاهد شهید رمضانزاده یزد(ناحیه یک ) می تواند نمونه ای خوب از خودباوری واعتماد دانست .

دبیرستان پسرانه شاهد شهید رمضانزاده یزد با مدیریت آقای رهبران که از  مدیران جوان و زحمتکش آموزش و پرورش استان است  که بدون هیچ چشمداشتی خود را وقف فضای آموزشی خانواده شاهد و ایثارگر نموده  وبا تمام توان، تمام نشدنی ها را ،تبدیل به شدن ،کرده است .

دبیرستان پسرانه شاهد شهید رمضانزاده یزد که از لحاظ نخبه پروری در استان نمونه و شاید بتوان گفت دبیرستان  5ستاره ای  که  با بهترین مدارس غیر انتفاعی استان هم قابل قیاس نباشد .

مدرسه ای که در آن دانش آموز آرامش را لمس کرده و مدیران و دبیران آن را همچو دوست و راهنما در کنار خود می بیند باعث خواهد شد تا دانش آموز بتواند بهترین کرسی دانشگاهها به خود اختصاص دهد .

هر چند که در ارزیابی های دولتی آنچه که حق مدیران دلسوز است کمتر ادا می شود و شاید مدیرانی که کمتر از آنها خود را وقف کار کرده اند بیشتر مورد تشویق قرار گیرند اما تشویقی بالاتر از نیست که علاوه بر رضای خدا شاهد شکوفایی مردان آینده ایران زمین باشیم و خود را در به ثمر نشستن تلاش دانش آموزان این مرز و بوم سهیم بدانیم .

فضای آموزشی پس از کادر آموزشی قوی نیاز به تجهیزات و محیطی مناسب دارد که  دبیرستان پسرانه شاهد شهید رمضانزاده یزد در این زمینه نیز توانسشته خود را به عنوان نموده معرفی کند .

قطعا ایجاد چنین فضای آموزشی و امکاناتی آنهم  با بودجه های دولتی مدارس کاری غیر ممکن است که آقای رهبران با تیم مدیریتی خود توانسته با همت و پشتکار خود این غیر ممکن را به ممکن تبدیل کند و با ایجاد فضای بسیار زیبای و دلپذیر این دبیرستان و همچنین زمین ورزشی فوتبال با چمن طبیعی کاری است کارستان ، 

در پایان ضمن خدا قوت به تمام دبیران و مدیران و معاونان دبیرستان پسرانه شاهد شهید رمضانزاده یزد تصاویری از تلاش چندین و چند ساله این دبیرستان در ایجاد فضای آموزشی استاندارد برای دانش آموزان فرزندان شاهد و ایثارگر و باززدید مسئولین استان از این دبیرستان تقدیم تا گوشه ای از تلاش دوستان را انعکاس دهیم .

امید واریم مسئولان استان تلاش خود را برای کمک که کسی که فعل خواستن را با تمام وجود صرف کرده است  انجام دهند تا بتواند توانستن را با همت و پشتکار خود نیز صرف کند .

سردبیر




سایت خبری یزد فردا


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا