معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین: مسئولین روابط عمومی های رده های بسیج باید از همه ی عرصه های فعالیت بسیج شناخت کامل و با همه ی اقشار بسیج ارتباط دائم داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، سومین دوره آموزش تخصصی ویژه مسئولان روابط عمومی بسیج شهرستان های یزد با حضور دکتر احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در اردوگاه شهید صدوقی سانیچ برگزار شد.

اسماعیل احمدی معاون روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین در مصاحبه با خبرگزاری بسیج با اشاره به جایگاه و نقش روابط عمومی در سازمان ها گفت: با توجه به حضور در عصر ارتباطات و اطلاعات و گسترش رسانه ها، کسب سواد کامل رسانه ای و تخصصی در حوزه های ارتباطات، روزنامه نگاری، خبرنویسی و اینگونه علوم از ملزومات کار روابط عمومی است.

مشاور رئیس سازمان بسیج هدف از برگزاری این دوره را انسجام تشکیلاتی روابط عمومی و آموزش تخصصی عنوان و تاکید کرد: امروز روابط عمومی در سپاه و بسیج تنها نهادی است که دوره های مستمر آموزشی خود را در سه سطح مقدماتی، تکمیلی و پیشرفته تبیین کرده و با تفکیک مخاطبین، به آموزش مجزای آنها می پردازد.

احمدی شناخت کامل از همه ی عرصه های فعالیت بسیج و ارتباط دائم با اقشار بسیج را از وظایف روابط عمومی در رده های بسیج عنوان کرد و افزود: گسترش عظیم بسیج در عرصه های مختلف و روحیه ی اخلاص بسیجیان و دوری از رسانه ای شدن عواملی است که سختی کار روابط عمومی در بسیج را دوچندان می کند و به گفته سردار نقدی، روابط عمومی در بسیج کاری بسیار بسیار بسیار سخت است.

گفتنی است در این دوره دو روزه، شرکت کنندگان با اصول پیشرفته علم روابط عمومی، نظریه های ارتباطات، آشنایی با شبکه‌های اجتماعی و برخی مسائل پیشرفته خبری آشنا شدند و اجرای برنامه های متنوع آموزشی، فرهنگی و تفریحی از دیگر برنامه های این دوره بود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا