یزدفردا "سرویس اجتماعی"حوادث"خبرهای پلیس استان یزد: فردي که با جعل امضاء يک چک و انجام اقدامات متقلبانه، اقدام به کلاهبرداري و خريد يک باغ به مبلغ دو ميليارد و 600 ميليون ريال کرده بود توسط ماموران پليس آگاهي استان يزد دستگير شد.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: رئيس پليس آگاهي استان يزد خاطر نشان کرد: چندي پيش بود که فردي با در دست داشتن مرجوعه قضائي به اين پليس مراجعه کرد و از فرد کلاهبرداري که يک باغ را از وي به مبلغ دو ميليارد و 600 ميليون ريال خريداري و چکي با امضاء جعلي به وي داده بود اعلام شکايت کرد.

سرهنگ "عليرضا خالقي" ادامه داد: شاکي به افسر پرونده گفت: "مدتي قبل يک باغ را به فردي به هويت " م.الف" 36 ساله فروختم و يک چک به مبلغ دو ميليارد و 600 ميليون ريال از وي دريافت کردم و زمان موعد چک، خريدار از من خواست 6 ماه ديگر به وي مهلت بدهم و اکنون که پس از اين مدت به بانک مراجعه کرده ام، بانک اعلام کرد امضاء چک جعلي است".

عليرضا خالقي تصريح کرد: ماموران اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداري، تحقيقات خود را در اين زمينه آغاز کرده و ضمن شناسايي محل اختفاي متهم، وي را دستگير و به اداره پليس منتقل کردند.

سرهنگ خالقي گفت: متهم در بازجويي هاي خود به جعل امضاء "چک" و همچنين کلاهبرداري مبلغ دو ميليارد و 600 ميليون ريال از فرد شاکي اعتراف کرد.

رئيس پليس آگاهي استان يزد در پايان به شهروندان هشدار داد: هنگام انجام معاملات در ساعاتي که امکان استعلام چک از بانک وجود ندارد از خريد و فروش، خودداري کرده و از پذيرفتن چک هاي "مدت دار" از افراد ناشناس، تا حد امکان خودداري کنند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا