یزدفردا:حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر نصرالله‌پور: شیعه زمانی تسلیم می‌شود که مهدی(عج) و مهدویت و حسین(ع) و عاشورا را کنار بگذارد. و دشمن به این باور رسیده است. امام(ره) پای روضه‌های امام حسین(ع) این انقلاب را پیروز کرد و امروز رهبر ایران شعارش زمینه‌سازی ظهور است. و غربی‌ها دارند احساس خطر می‌کنند.

به گزرش واحد دریافت خبر یزدفردا: حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر نصرالله‌پور؛ امام جمعه شهرستان ارزوئیه و کارشناس مهدویت از مرکز تخصصی مهدویت حوزه علمیه قم در دومین شب سخنرانی خود در موقوفه ناظم‌التجار یزد به تبیین اهمیت مسئله مهدویت و تلاش‌های دشمن در این حوزه پرداخت. گزیده‌ای از سخنان حجت‌الاسلام والمسلمین نصرالله‌پور در زیر آمده است:

دشمن فهمیده مهدویت روح تشیع است

دشمنان اهل‌بیت(ع) و شیعه به این ضرورت رسیده‌اند که باید با آموزه مهدویت مبارزه کنند، به همین دلیل این همه هزینه می‌کنند. سالانه چندین فیلم علیه امام زمان(عج) در هالیوود ساخته می‌شود. چه شد که دشمن متوجه شد تا با مهدویت مبارزه نکند استعمار و استکبار نمی‌تواند تمام جهان را تسخیر کند؟ نمونه‌هایی از ثمربخشی و اثربخشی مهدویت مثل جنبش تنباکو را دیدند. ولیّ فقیه زمان ما هم مثل میرزای شیرازی در قضیه برجام احساس خطر کردند،‌ 9 شرط ‌گذاشتند و ‌گفتند: اگر به این نُه شرط عمل کردید راه نفوذ بسته می‌شود. دشمن فهمید مهدویت عمق شیعه و روح تشیع است. در انقلاب مشروطه مردم تا با ولی فقیه و نائب امام زمان(عج) بودند انقلاب مشروطه پیش رفت و از جایی که پشت فقیه را خالی کردند شکست خورد. پروفسور حامد الگارد در کتاب«انقلاب اسلامی در ایران» چرایی انقلاب را تحلیل کرده و می‌گوید:«ریشه انقلاب اسلامی ایران برمی‌گردد به موضوع امامت از دیدگاه تشیع و مسئله غیبت امام زمان(عج)» او می‌گوید: ‌من تمام بیانیه‌های قبل و بعد از انقلاب امام(ره) را مطالعه کردم متوجه شدم که تمام ریشه انقلاب اسلامی به حضرت مهدی(عج) برمی‌گردد.

شیعه کی تسلیم می‌شود؟

 شیعه زمانی تسلیم می‌شود که مهدی(عج) و مهدویت و حسین(ع) و عاشورا را کنار بگذارد. دشمن به این باور رسیده است. دشمن در قرن 19 میلادی سه فرقه وهابیت را پاکستان و عربستان درست کردند اولین حرفی که وهابی‌ها زدند گفتند: چیزی به نام مهدی وجود ندارد. در هندوستان فرقه قادیانیه را ایجاد کرد اولین حرفی که زد هم همین بود فرقه بابیت و بهاییت را هم درست کردند، اولین آموزه باب و بهاءالله هم این بود که چیزی به نام مهدی(عج) وجود ندارد، یعنی کاملاً حساب شده. فوکویاما می‌گوید:‌ شیعه دو نگاه دارد:‌ نگاه سرخ (فرهنگ عاشورا) و نگاه سبز (انتظار) باید این دو را از او بگیریم. ‌شیعه با یا حسین انقلاب می‌کند با یا مهدی(عج) انقلابش را حفظ می‌کند. امام(ره) پای روضه‌های امام حسین(ع) این انقلاب را پیروز کرد  امروز رهبر جدید ایران شعارش زمینه‌سازی برای ظهور است، دارد فرهنگ انتظار را نهادینه می‌کند. و غربی‌ها دارند احساس خطر می‌کنند از اینکه این رهبر بشود محور لشکر ده‌ها میلیونی امام زمان(عج) در منطقه خاور میانه.

سینمای ایران، دور از اهداف مهدویت، انتظار و امام زمان(عج)

 آن ملتی که نخبگانش از هنر تصویر برای پیشبرد اهدافشان در دنیا استفاده نکنند دچار عقب‌ماندگی تاریخی خواهند شد. متأسفانه ما در جمهوری اسلامی، سینمایی که بتواند اهداف و آرمان‌های انقلاب، ‌شهدا، ولایت و صاحبالزمان(عج) را به دنیا معرفی کند نداریم. ما سینمایی نداریم که امید داشته باشیم بیاید فیلم در راستای اهداف مهدویت و انتظار و اهداف امام زمان(عج) بسازد. ولی هالیوود آمریکا سالانه ده‌ها فیلم علیه امام زمان(عج) می‌سازد. آمریکا سینمای ملی- مذهبی دارد و به بسترسازی سیاست‌هایش می‌پردازد هالیوود از هنر تصویر برای تخریب مهدویت خوب استفاده کرده است. دقیقاً آن کارهایی که مشرکین در مقابل پیامبر می‌کردند امروز هالیوودیسم در مقابل حضرت مهدی(عج) انجام می‌دهد.

پروژه انکار

اولین پروژه‌ای که علیه پیامبر(ص) انجام دادند به بیان قرآن پروژه انکار بود. و امروز دشمن به خوبی دارد این پروژه را انجام می‌دهد بابیت، بهاییت، وهابیت و... در قرن نوزدهم ایجاد می‌کند و می‌گوید اصلاً مهدی(عج) وجود ندارد. اهل سنت 384 روایت درباره امام مهدی(عج) دارند. 160 تن از علمای اهل سنت درباره امام مهدی(عج) کتاب نوشته‌اند چه شده که یکباره یک محمدبن عبدالوهاب پیدا می‌شود و با حمایت انگلیسی‌ها می‌گوید نه شیعه و نه سنّی؟ اولین حرکتش هم این است که اصلاً حضرت مهدی(عج) وجود ندارد، یعنی 384 روایت را کنار می‌گذارد.

نمونه‌هایی از تخریب با فیلم

پروژه دوم تخریب است؛ پیامبر(ص) را تخریب کردند؛ ایشان را ساحر، شاعر، کذاب و مجنون خواندند گفتند: تو مُعلَّمی یعنی این حرف‌ها را یزرگان یهود به  تو تعلیم داده‌اند. دشمن عیناً پروژه تخریب را در مقابل حضرت امام مهدی(عج) هم به کار می‌اندازد. در پروژه تخریب، دشمن در 2 محور کار می‌کند: یکی تخریب اصل اسلام؛ هالیوود فیلم‌هایی می‌سازد با رویکرد ضدشیعه. شرکت‌های بزرگی هستند که علیه مهدویت به طور خاص پروژه طراحی و علیه امام زمان(عج) کار می‌کنند؛ علیه اسلام به طور عام و علیه مهدویت به طور خاص. برای مثال، فیلم «شب‌های عربی» عرب را به عنوان نماد اسلام و نماد شهوت نشان می‌دهد. یا در فیلم «ده فرمان» که در مصر صد هزار نفر از لشکر مصر در این فیلم یهودیِ صهیونیستیِ ضد اسلام نقش بازی کردند. فیلم «آمریکا، آمریکا» در این فیلم مسلمان‌ها و عرب‌ها را یک مشت آدم بی‌نظم، بی‌قانون، بی‌تربیت، آدم‌کش، تروریست، وحشی و خونریز نشان می‌دهد. در پروژه تخریب مثلاً فیلم ساختند به نام «شمشیر اسلام» یعنی می‌خواهند اسلام را  مظهر ترور و خشونت نشان دهند ما ایرانی‌ها هم داریم به پروژه دشمن کمک می‌کنیم.

کدام فرهنگ؟ کدام حقوق بشر؟

آمریکا در مجموع 300 سال عَقَبَه تاریخی دارد. یک مشت وحشی از کشورهای اروپایی جمع شدند به سرکردگی کریسف کلمب که نامش را در کتاب درسی‌های ما به دروغ گذاشتند کاشف آمریکا؛ ننوشتند جنایتکار و قاتل چند میلیون سرخ‌پوست مسلمان. ایرانی نُه هزار سال عَقَبه و تمدن  تاریخی دارد، ولی امروز برخی دور هم می‌نشینند از فرهنگ اروپایی‌ها می‌گویند. کدام فرهنگ؟ از جنایت‌هایشان در سوریه و عراق یا 8 سال دفاع از صدام یا داعشی که درست کردند؟ کدام فرهنگ؟ کدام حقوق بشر؟ چرا الان آمریکایی‌ها حقوق بشردرد و دموکراسی‌درد نمی‌گیرند؟ وقتی پادشاه عربستان؛ مَلِک عبدالله مُرد اوباما بیانیه صادر کرد گفت:‌ متاسفم و دیشب خواب نرفتم از این غم و اندوه که مرد طرفدار حقوق بشر و دموکراسی در خاورمیانه از دنیا رفت. همین‌ها هستند که دارند علیه اسلام کار می‌کنند و این‌طور جنایت می‌کنند. حالا منِ ایرانی بنشینم از تمدن غربی‌ها حرف بزنم؟

آزادی و دموکراسی شعار است!

شما در تاریخ ایران بگردید ببینید ایرانی کِی به کشوری حمله کرده؟ در این 38 سال آمریکا به چند کشور حمله کرده، اروپا به چند تا و ایران به چندتا؟ آمریکا در این 38 سال بعد از انقلاب ما دست کم به 30 کشور حمله کرده. چند میلیون آدم کشته ما ایرانی‌‌ها کجا آدم کشتیم؟ امروز فلان استاد دانشگاه می‌آید از فرهنگ و تمدن آمریکایی‌ها حرف می‌زند! کشیششان قرآن آتش می‌زند بعد می‌گویند: آزادی است. در انگلیس به فلان مرجع ده‌ها  شبکه ماهواره‌ای می‌دهند که به سنی‌ها فحش دهد باعث ریختن خون شیعه و جنگ و نابودی آنها شوند. این شبکه‌ها در انگلیس آزادند چرا در همان انگلیس شبکه‌های ایرانی فیلتر می‌شود مگر آزادی نبود؟! آزادی و دموکراسی شعار است. اوباما می‌گوید: در ایران دموکراسی نیست؛ ایرانی که 38 سال از انقلاب گذشته دست کم 38 انتخابات بوده، خانم‌ها رانندگی می‌کنند، رای می‌دهند، رئیس و وکیل هستند، 65 درصد کُرسی دانشگاه‌ها دست خانم‌هاست، اوباما می‌گوید حقوق زن رعایت نمی‌شود؛ اما برای پادشاه عربستان که 40 زن و 35 کاخ دارد و اصلاً مردم‌ صندوق رای عربستان ندیده‌اند، خانم‌ها حق رأی، رانندگی و حق ارث ندارند و اصلاً آدم حساب نمی شوند، مثل جاهلیت قبل از اسلام با زن در عربستان برخورد می‌کنند رعایت می‌شود. اگر یک نفر طرفدار حقوق بشر، انسانیت و وحدت شیعه و سنی باشد آن رهبر ماست. دموکراسی اگر هست آن در ایران ماست. اینها را قدر بدانیم اینها نعمت‌هایی است که سیصد هزار شهید داده‌ایم تا به دست آورده‌ایم. خیلی فتنه‌ها در پیش داریم، باید کمربندها را محکم ببندیم؛ دشمن برنامه دارد در انتخابات ملت را در مقابل رهبر قرار دهد، در این شکی نیست. پروژه تخریب بازی‌ها برای کودکان هم پیگیری شد.

منجی ما جهانی است

انقلاب امام زمان(عج) انقلابی فرهنگی، علمی، اقتصادی و انقلاب عدالت، معنویت و فقرزدایی است، یک بخش کوچک آن هم انقلاب نظامی است حضرت با قاتلان بشریت، جنایتکاران جنگی و انسان‌های لجباز و عنود می‌جنگند گناه‌زدایی می‌کند نه گناهکارزدایی و آنها را ازدم تیغ نمی‌گذرانند. لقب امام زمان(عج) هدایت‌شده و هدایت‌کننده است نه قاتل، ما خودمان هم به امام زمان(عج) تهمت زده‌ و بد معرفی کرده‌ایم. یهودی‌ها هم منجی‌گرا هستند آنها منتظر منجی‌اند، یهودی‌ها می‌گویند مسیح می‌آید جهان را فتح می‌کند در اختیار یهودیت قرار می‌دهد، ولی ما منتظر هستیم منجی‌مان جهان را تصرف کند برای همه انسان‌ها و بشریت. حضرت برای همه عدالت، معنویت، رفاه و آزادی به ارمغان بیاورد. مهدی ما برای همه عالمیان می‌آید. مهدی(عج) برای همه است.

«گودزیلا»، نمونه‌ پروژه تخریب

فیلم «گودزیلا» یکی از نمونه‌های پروژه تخریب است. یکی از این گودزیلاها موجودی شبیه دایناسور است که پس از قرن‌ها که خفته از زیرِ زمین بیرون می‌آید و مستقیم وارد نیویورک می‌شود و در آنجا مجسمه آزادی که نماد و علامت لیبرال- دموکراسی است را خراب می‌کند؛ اینها همه نماد سازی است. در آخر که با کارگردانش مصاحبه می‌کنند می‌گوید: منظور من از این گودزیلا ها خمینیسم است، یعنی اسلام خمینی، اسلام جهادی، اسلامی که امروز پرچمش  دست سیدعلی خامنه‌ای(مدظله) است. اسلامی که امروز متأسفانه مسئولان ما از آن فاصله گرفته‌اند. دیگر آن هیهات من الذله‌، کل یوم عاشورا و یزید زمان و... برای بعضی قدیمی شده، الان کلاس در رابطه با آمریکا و التماس است. کارگردان فیلم گودزیلا می‌گوید اسلام جهادی، انقلابی و اسلام کربلا مرده بود ولی امام(ره) آمد اسلام جهادی را زنده کرد. می‌گوید الان این اسلام خطری است برای لیبرال- دموکراسی. این اسلام با آزادی مخالف است. این گودزیلا در فیلم، مجسمه آزادی را خراب می‌کند. این فیلم سال‌ها قبل از حادثه 11 سپتامبر ساخته شده اما یکدفعه در آسمان نیویورک دو خلبان پیدا می‌شوند از این گودزیلا‌ها می‌ترسند و به برج‌های دوقلو می‌زنند. عدد 11 عدد مقدس فِراماسون و صهیونیست‌هاست. فراماسون‌ها هرسال باید برای شیطان قربانی کنند و بهترین قربانی هم دشمنان اصلی شیطان هستند شیطان فقط از ظهور می‌ترسد. چه کسانی دنبال ظهورند؟ رهبر ایرانی‌هاست که دارد با تمام وجود لشکر میلیونی ظهور را فراهم می‌کند. امروز عمق تشیع تا کجا رفته است؟!

اگر ما مردم بصیرت نداشته باشیم...

دشمن علیه مهدویت و ولایت کار می‌کند، اگر ما مردم بصیرت نداشته باشیم مطمئن باشید بعدها در تاریخ خواهند نوشت: ابرمرد و رهبری بود که تمام دشمنان را به زانو درآورد ولی از داخل کشور جام زهرش دادند. خدا نکند که این را در تاریخ بنویسند. امروز حوزه تشیع و دستورات آقا بسیار گسترده شده است. شیعیان عربستان مقلد آقاست. 20 سال پیش ماروین؛ جامعه‌شناس و فیلسوف آلمانی پیش‌بینی کرد گفت:‌ همه دنیا منتظر یک منجی هستند؛ زرتشتی‌ها، سنی‌ها، یهودی‌ها و مسیحی‌ها. می‌گوید: با قاطعیت می‌گویم تنها گروهی که منجی آنها زنده است؛ با او نفس می‌کشند، او را مدیر خود و دخالت کننده در امور و حرکت کلی شیعه و حافظ تجمع شیعیان و نجات‌دهنده شیعه از فتنه‌ها و بلاها می‌دانند، شیعه است ماروین 20 سال پیش پیش‌گویی کرد که شیعه با اتکا به همین اعتقادش؛ اعتقاد به مهدی(عج)؛ مهدیِ زنده، فعال، پویا، مدیر و مدبر، ناظر بر اعمال شیعه در آینده نزدیک به قدرت و شوکت جهانی دست پیدا خواهد کرد. کجاست تا امروز شوکت و قدرت شیعه را ببیند؟ ولی عده‌ای نمی‌خواهد این را بفهمند وقتی برجام این همه نفوذ برای دشمن گذاشته است. دشمن دارد علیه مهدویت و ولایت کار می‌کند. اگر ما مردم بصیرت نداشته باشیم مطمئن باشید بعدها در تاریخ خواهند نوشت که رهبری که تمام دشمنان را به زانو درآورد از داخل کشور جام زهرش دادند.

 

 

 

 

  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا