به مناسبت 16 آذر مصادف با روز دانشجو همايشي با سخنراني دكتر خيرالهي با موضوع اخلاق حرفه اي و رابطه استاد و كارمند با دانشجو برگزار شد.

به گزارش واحد دریافت خبر پایگاه خبری یزدفردا "همايشي تحت عنوان اخلاق حرفه اي و رابطه استاد و كارمند با دانشجو  با سخنراني مهدي خيراللهي ، به مناسبت روز دانشجو در مورخ 15 آذر ماه سال جاري در سالن آمفي تئاتر دانشكده فني مهندسي و علوم دانشگاه علم و هنر ويژه اساتيد و كارمندان دانشگاه برگزار گرديد.

دكتر خيراللهي در اين مراسم ضمن گراميداشت روز دانشجو به موضوع اخلاق حرفه اي و رابطه استاد و كارمند با دانشجو پرداخت و گفت: هر مجموعه سازماني داراي کدهاي اخلاقي متناسب با ساختار حرفه اي خود است که اخلاق حرفه اي نام دارد. آموزش عالي نيز نظامي حرفه اي است و اساتيد دانشگاه ها به عنوان افرادي که مسووليت تعليم و تربيت دانشجويان را بر عهده دارند بايد از اصول اخلاق حرفه اي معلمي آگاهي داشته و به آن پايبند باشند. رعايت اخلاق آموزشي تضمين کننده سلامت فرايند ياددهي - يادگيري در دانشگاه است و موجب افزايش تعهد پاسخگويي مدرسان نسبت به نيازهاي دانشجويان مي شود.

لازم به توضيح است: دكتر مهدي خيراللهي از اساتيد نهاد نمايندگي رهبري كشور و استاد دانشگاههاي روسيه وتركيه وامارات، دكتراي رياضي از دانشگاه صنعتي شريف، دكتراي حقوق بين الملل، كارشناس ارشد نهج البلاغه و كارشناس شبكه جهاني سحر مي‌باشد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا