یزدفردا "رئیس شورای اسلامی شهر یزد در دویست و چهل و سومین جلسه علنی شورای اسلامی شهریزد با اشاره به آغاز ماه ربیع الاول گفت: در این ماه ذخایر بركات خداوند و نورهاى زیبایى او بر زمین فرود آمده است.

به گزارش  پایگاه خبری یزدفردا "شیخ عباس زارع در ادامه افزود: ماه ربيع الاول ماهی است که در آن حوادث تاريخی مهمی اتفاق افتاده است که از آن جمله، حادثه مهم و تاريخی ليله المبيت، هجرت حضرت محمد صلی الله عليه و آله از مکه به مدينه، ولادت پيامبر اکرم (ص) و امام جعفر صادق عليه السلام، ازدواج حضرت محمد صلی الله عليه و آله و سلم با حضرت خديجه عليها السلام، آغاز امامت امام مهدی عجل الله تعالی فرجه و هلاکت يزيد بن معاويه از جمله حوادث فرخنده اين ماه است.

گرامیداشت هفته وقف، درگذشت علامه شیخ محمود شلتوت از بزرگان علمای اهل سنت ،سالروز اشغال افغانستان توسط ارتش سرخ شوروی و سالروز حمله رژیم پهلوی به بیمارستان امام رضا(ع) در مشهد از دیگر مواردی بود که رئیس شورای اسلامی شهر یزد به آنها اشاره کرد.

در ادامه موضوع نیروی انسانی کارآمد در شهرداری و استفاده از نیروهای با تجربه در امور خدمتی، با حضور مهندس محمد رضا عظیمی زاده شهردار یزد  مورد بحث وبررسی اعضا قرار گرفت.

شیخ عباس زارع در این زمینه خاطرنشان کرد: با استفاده صحيح از نيروي انساني شاغل در شهرداري  باتوجه به تجربه و  توان فردي و تحصيلات افراد مي توان به بهره وري بيشتري دست يافت و با ساماندهي نيروها، شهرداري به اهداف و وظايف خود مندرج در قانون شهرداري  و بودجه مالي سالانه راحت تر دست خواهد يافت.

بحث ورودی میدان میوه وتره بار، ساختمان کمیسون ماده100، پارکینگ بر معبر وفضای بازآپارتمان ها ، بودجه سال95 شهرداری و کشتارگاه یزد از دیگر موضوعاتی بود که در صحن علنی شورا مورد بحث وبررسی قرار گرفت.

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا