یزدفردا"مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد از آغاز ثبت نام متقاضیان آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان و صنايع دستي، فرش و نان و غله و... به صورت اينترنتي و هماهنگ كشوري خبر داد.


         به گزارش یزدفردا:حبیب ا...کارگر با اعلام اين خبر بیان داشت: ثبت نام هفتمین آزمون سنجش مهارت در حوزه هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها ( صنايع دستي، فرش و نان و غله و... ) سال 1394 که در تاریخ 17 دی ماه سال جاری به صورت اينترنتي و هماهنگ كشوري برگزار مي شود از ساعت 8:00 صبح مورخ 26-09-94 آغاز و تا ساعت 24:00، 03-10-94 ادامه خواهد یافت.

کارگر درخصوص نحوه ثبت نام متقاضيان در بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و... ) بيان داشت: داوطلبان می توانند از تاریخ 26-09-94 تا 03-10-94 با مراجعه به سایتhttp://yazdtvto.ir ؛(منوی دسترسی سریع - ثبت نام آزمون ادواری)پس از خرید كارت اعتباري در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمايند.
وی با اشاره به مراحل اجراي آزمون هاي سنجش مهارت گفت: آزمون هر حرفه شامل دو مرحله كتبي و عملي است كه متقاضيان بخش هاي صنعت ساختمان، تفاهم نامه ها( صنايع دستي، فرش و نان و غله و...) بايستي پس از ثبت نام در آزمون از تاریخ 14-10-94 تا 16-10-94 با مراجعه به سایتhttp://yazdtvto.ir ؛(منوی دسترسی سریع – اعلام نتیجه وکارت آزمون) و با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده، و یا با درج مشخصات فردی، كارت ورود به جلسه خود را دريافت نمايند.
مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان بیان داشت: داوطلبان پس از شرکت در آزمون كتبي و كسب نمره قبولي براساس برنامه زمانبندي اعلام شده از سوی اداره سنجش و ارزشیابی مهارت استان براي شركت در آزمون عملي باید به حوزه هاي تعيين شده مراجعه کنند.

کارگر با اشاره به تشكيل ستاد پاسخگويي آزمون سنجش مهارت گفت: در صورتي كه متقاضيان با مشکلی مواجه شوند،مي توانند با مرکز آموزش فنی و حرفه ای شهرستان خود تماس حاصل نمایند .

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا