شهردار یزد با انتقاد از روند گزینش نیروهای استخدامی شهرداری از سوی استانداری، خواستار انجام گزینش این نیروها از سوی شهرداری شد و پیشنهاد داد در این گزینش یک نماینده از سوی شورای اسلامی شهر به عنوان ناظر در کنار نماینده شهرداری حضور داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری یزدفردا "  محمدرضا عظیمی زاده با حضور در جلسه روز بیست و چهارم آذر ماه شورای اسلامی شهر یزد با انتقاد از روند گزینش نیروهای استخدامی شهرداری از سوی استانداری، خاطرنشان کرد: گزینش نیرو در شهرداری های دیگر مراکز استانها و کلانشهرها مستقل می باشد و آنها حتی در هیات رسیدگی به تخلفات اداری نیز مستقل هستند.

شهردار یزد همچنین درخصوص نیروهایی که در شهرداری استخدام می شوند گفت: این نیروها باید آدمِ کاری باشند.

عظیمی زاده اظهار داشت: از مدیر امور اداری شهرداری خواسته ام با تنظیم و ارسال نامه ای به استانداری، جریان مصاحبه و گزینش نیروهای استخدامی شهرداری بعد از آزمون کتبی توسط شهرداری انجام شود.

وی پیشنهاد داد یک نماینده از شورای اسلامی شهر به عنوان ناظر و   نماینده ای از شهرداری گزینش این نیروها را به عهده داشته باشند.

گفتنی است سایت های خبری یزدرسا و عصر سیاست نیز در پوشش خبری این جلسه مطالبی را از سوی شهردار یزد در خصوص گزینش نیروهای شهرداری توسط استانداری مطرح نموده اند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا