یزدفردا "دومین کنفرانس ملی مهندسی عمران،معماری و توسعه پایدار با هدف  طرح مسائل و مشکلات عمرانی کشور به میزبانی دانشگاه پیام نور استان یزد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری یزدفردا " دومین کنفرانس ملی مهندسی عمران،معماری و توسعه پایدار با حضور معاون عمرانی استانداری یزد،ریاست دانشگاه پیام نور استان ، ،نماینده شورای شهر،  متخصصین، صاحب‌نظران ، سازندگان و دانش‌­پژوهان مهندسی عمران در دانشگاه پیام نور استان یزد برگزار شد.

 هدف از برگزاری این کنفرانس طرح مسائل و مشکلات عمرانی کشور و ارائۀ راهکارهای تخصصی و علمی برای آنها،و همچنین بستر مناسبی را برای تبادل نظر و ارائۀ آخرین دستاوردهای علمی و صنعتی و زمینۀ ارتباط نزدیک‌­تر دانشگاه و صنعت برگزار شد.

دکتر فرزین فائزی دبیر این کنفرانس با اعلام مطالب فوق افزود:کل مقالات ارسال شده به دبیرخانه کنفرانس 280 مقاله بوده، که از این تعداد 85 مقاله به صورت شفاهی، 155 مقاله به صورت پوستری و  10 مقاله به صورت درج در مجموعه مقالات پذیرفته شده و 30 مقاله رد شد.

مقالات پذیرفته شده در این همایش در سه وضعیت زیر مورد پذیرش واقع شد:

پذیرش به صورت سخنرانی و چاپ چکیده مقاله در کتابچه همایش

پذیرش به صورت پوستر و چاپ چکیده مقاله در کتابچه همایش

پذیرش به صورت چاپ چکیده مقاله در کتابچه همایش

برپایی نمایشگاه و کارگاه یک روزه بررسی نقش مهندسی معماری در بافت تاریخی شهر یزد با حضور اساتید و شرکت کنندگان ار برنامه های جانبی این کنفرانس بود.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا