یزدفردا:دکتر بابایی، معاون استاندار یزد بعد از ثبت نام در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: همیشه آزاده، ارزشی و ولایتمدار بوده ام و با این پشتوانه در انتخابات شرکت میکنم.
به گزارش یزدفردا، محمدرضا بابایی معاون سابق استاندار یزد با حضور در فرمانداری مهریز در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان های مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم نام نویسی کرد.
حضور وی برای نام نویسی در انتخابات در حالی صورت گرفت که تعدادی از فعالان فرهنگی اجتماعی سیاسی شهرستان های مختلف این حوزه انتخابیه وی را همراهی می کردند.
گفتنی است دکتر محمدرضا بابایی از مدیران باسابقه استان یزد است که فرمانداری شهرستان های مختلف در دولت اصلاحات و همچنین معاون استاندار یزد در دولت گذشته را در کارنامه خود دارد.
وی از اواخر سال قبل از سمت خود در استاندار یزد استعفا داد و هم اکنون در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه شهرستان های مهریز، ابرکوه، بافق، بهاباد و خاتم نام نویسی کرده است.
وی در گفتگو با خبرنگار یزدفردا در خصوص حضور در انتخابات گفت: همیشه آزاده، ارزشی و ولایتمدار بوده ام و با این پشتوانه در انتخابات شرکت میکنم.
بابایی افزود: از ابتدای فعالیتم بعد از اسارت در همه دولت ها فعالیت و مسئولیت داشته ام و همکاری و تعامل با دولت های مختلف جزو افتخارات من است.
وی به حضور خود در دولت اصلاحات در مسئولیت های مختلف از جمله فرمانداری و همچنین مسئولیت در دولت نهم و دهم در مسئولیتهایی همچون معاونت آب منطقه ای استان و معاون استاندار اشاره کرد و افزود: در دولت اعتدال نیز مسئولیت معاونت استاندار داشته ام و همگرایی و همراهی با دولت های مختلف در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را جزو افتخارات می دانم.
بابایی در خصوص مشی سیاسی خود گفت: من همیشه به اصولی پایبند بوده ام و در انتخابات فعلی نیز فعالیت مستقل از احزاب و گروه های سیاسی خواهم داشت. هرچند چنانچه گروهی بخواهد از من حمایت کند، مانعی ندارد.
معاون سابق استاندار یزد با اشاره به گستردگی و مشکلات حوزه شهرهای پنچ گانه یزد خاطرنشان کرد: گستردگی و پیچیدگی مشکلات شهرهای این حوزه حمایت و پیگیری بیشتر مسئولان را می طلبد.
وی ابراز امیدواری کردمردم با حضور حماسی خود در این انتخابات همچون انتخابات های گذشته، به تحقق مردم سالاری دینی و رسیدن به آرمان های امام راحل( ره) جامه عمل بپوشانند.
گفتنی است سایت اطلاع رسانی دکتر محمدرضا بابایی به نشانی http://www.drbabaei.ir/ در دسترس می باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا