یزدفردا :اولین پایلوت سامانه هوشمند کنترل تردد و ثبت ورود و خروج کارکنان سازمان فاوا در پارکینگ شهرداری مرکز یزد اجرایی شد.

به گزارش واحد دریافت پایگاه خبری یزدفردا "مدیرعامل سازمان فاوا شهرداری یزد با اعلام این خبر گفت سامانه هوشمند کنترل تردد و ثبت ورود و خروج کارکنان به منظور ثبت تمامی ورود و خروج‌ها در هنگام تردد با خودرو و همچنین عدم تجمع و اتلاف وقت در هنگام تردد از مسیر پارکینگ طراحی شد.

مسعود تاج آبی ادامه داد سخت افزار این سامانه شامل آنتن UHF، تگ RFID و دستگاه پردازشگر است و اطلاعات دریافتی از این سیستم پس از پردازش جهت ثبت به سامانه حضور و غیاب ارسال می‌گردد.

وی خاطر نشان کرد در این پروژه دو دستگاه آنتن در محل ورودی و خروجی پارکینگ نصب گردیده است. به محض قرارگرفتن خودرو در شعاع آنتن، تگ RFID که پشت شیشه خودرو نصب شده شناسایی شده و شماره تگ توسط آنتن به دستگاه پردازشگر مرکزی ارسال می‌شود. سیستم به صورت آنلاین اطلاعات خودرو  را بررسی کرده و در صورت مجاز بودن خودرو، توسط راهبند اجازه تردد داده می‌شود. هم‌زمان با این عمل اطلاعات شخص به همراه ساعت تردد به نرم افزار حضور و غیاب ارسال گردیده و اطلاعات ثبت می شود.

شایان ذکر است پس از سامانه هوشمند کنترل تردد، کلیه مراحل صدور لیست حضور و غیاب، تهیه سند حقوق و دستمزد و تهیه سند حسابداری کارکرد کارکنان به وسیله سیستم یکپارچه اتوماسیون شهرداری یزد اتوماتیک انجام می‌شود.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا